marras 3
Riikka-Maria Lemminki
Riikka-Maria Lemminki

Bernerin AI-ihme – miten AI:sta tuli koko yrityksen supervoima?

Syksyyn on mahtunut useita uusia AI työkaluja. Googlekin hyppäsi toden teolla mukaan kilpailuun tuomalla hakuihin AI tilan. Kun monessa yhtiössä vielä hapuillaan AI:n käytössä ja pohditaan sen vaikutuksia kilpailukenttään, Bernerillä se on jo olennainen osa arkea ja luovaa tekemistä. Voi sanoa, että AI:sta on tullut organisaation supervoima, jonka avulla se päihittää kilpailijat tehokkuudessa. Yhdellä ihmisellä on tässä ratkaiseva rooli: Bernerin AI ja analytiikkajohtaja Joona Honka. Kysyimme Joonalta kokemuksia AI:n laajasta käyttöönotosta sekä tekijöistä onnistumisen takana. 

loka 31

Blogi | Muutosvalmius kasvattaa yrityksen arvoa

Peräti 97 prosenttia kansainvälisistä johtajista pitää viestintää keskeisenä onnistumistekijänä muutoksessa, ilmenee PROI Worldwiden Transformation Readiness Index Study 2025 -tutkimuksesta. Tutkimus osoittaa selkeän yhteyden viestinnän laadun ja taloudellisen menestyksen välillä. Viestintätoimisto Kaiun toimitusjohtajat Katariina Ahonen ja Kasper Stenbäck avaavat tutkimustuloksia blogikirjoituksessaan.

loka 20
Paula Harmaala

Enoma Edevbaro: ”Sisällöntuottajat tulevat olemaan osa tuotekehitystä ja innovaatioita, eikä heitä nähdä enää pelkkinä jakelukanavina”

Head of SEK Social Enoma Edevbaro toimi tänä vuonna Cannes Lionsissa Social & Creator -kategorian shortlist-tuomarina. Mikä on in ja mikä Cannesissa kannattaa? Kesällä voitetut Suomileijonat jaetaan Helsingissä Nordean Vallila Campuksella 21. lokakuuta 2025.

loka 10
Riikka-Maria Lemminki
Riikka-Maria Lemminki

Ohjelmallinen ostaminen tuli televisioon – ensimmäinen kampanja ajettiin MTV3:lla

Suomessa ajettiin ensimmäinen ohjelmallisesti ostettu lineaarisen tv:n kampanja, kun Muru Agency toteutti PNM-Chipstersin Hyvä Apaja -tuoteperheelle mainoskatkoja MTV3:lla. Kyse on digitaalisista mainoskatkoista, joiden ansiosta tv-näkyvyys voidaan ostaa samoista ohjelmallisen ostamisen alustoista kuin digimainonta. Ohjelmallisen TV-mainonnan ostamisen etuna pidetään sitä, että mainostaja saa helposti ja nopeasti ostettua mainostilaa, jossa on korkea huomioarvo.