WFA perusti tekoäly-yhteisön tukemaan generatiivisen tekoälyn hyödyntämistä
WFA on luonut tekoäly-yhteisön, jota vetävät asiantuntijat markkinoinnin, median, hankintojen ja juridiikan aloilta.
WFA on luonut tekoäly-yhteisön, jota vetävät asiantuntijat markkinoinnin, median, hankintojen ja juridiikan aloilta.
Tänään julkistettiin vuoden 2024 arvostetun Nordic YouTube Works -palkinnon ehdokkaat. Suomesta on ehdokaslistalla on McDonald’s Suomen McDrip.
Ihmisen ainutlaatuisella luovuudella ja koneen tehokkuudella saavutetaan ajallisia ja rahallisia säästöjä sekä laadun parantamista. Yrityksissä halutaan madaltaa kynnystä kokeiluun sekä tuoda tekoäly lähelle jokaista tietotyöläistä.
Pieni ajattelu, mailan puristaminen ja se, kun yritetään saada alariville mahdollisimman paljon irti yläriviä muuttamatta. Näitä tapoja ja ajatuksia Pauli Waroma muuttaisi, jotta Suomen kilpailukyky saadaan ampaisemaan nousuun.
Kun Klaus K:n Rake-sali täyttyi Suomen eturivin vaikuttajista, oli selvää, että Marketing Finlandin vaikuttajamarkkinoinnin työryhmän järjestämä ensimmäinen vaikuttajafoorumi ei ollut vain tapahtuma, vaan merkkipaalu.
YK:n Weather Kids -kampanja herättelee ilmastonmuutoksen vaikutuksiin. UNDP käynnisti kampanjan yhteistyössä The Weather Companyn ja Maailman meteorologiajärjestön kanssa.
MRKTNG kysyi juridiikan asiantuntija Elina Koivumäeltä, mikä medianvapaussäädöksen myötä tulee muuttumaan.
Euroopan parlamentti hyväksyi 13.3.2024 EU:n AI-asetuksen (AI Act) viimeisimmän version sääntelyehdotuksesta.
Digitaalisille palveluille ja digitaalisuutta hyödyntäville markkinointiviestinnän töille tarkoitetun Grand One -kilpailun palkinnot jaettiin torstaina Kattilahallissa. Paikalla oli yli 500 gaalavierasta.