Nordealle hopealeijona ja Haaga-Helialle pronssileijona tuomisiksi Cannesista
Leijonia tuodaan Cannesista nyt oikein urakalla Suomeen.
Leijonia tuodaan Cannesista nyt oikein urakalla Suomeen.
Jalkapallon maailmanlaajuinen suosio on nostanut huippupelaajat kulttuuri-ikoneiksi. Tätä hyödynnettiin Supercellin kampanjassa, joka on tuonut Grand Prixin, kultaa, hopeaa ja kaksi pronssia Cannes Lionsista.
Nordean yhteispohjoismainen kampanja Parental Leave…
Eurooppalaiset mainos- ja viestintätoimistot käyttävät vuosittain todennäköisesti satoja miljoonia euroja uusien asiakkuuksien kilpailutuksiin, kertoo Euroopan viestintätoimistojen liitto EACA:n tuore tutkimus.
Grand Prix, kultaa ja hopeaa kymmeneen kategoriaan shortlistalle nousseelle Supercellin Haaland Paypack Timelle.
Marketing Finlandin tuore Vaikuttajien työryhmä järjesti tiistaina 10.6. vuoden ensimmäisen Vaikuttaja Forumin, joka keräsi hyvän osallistujamäärän ammattivaikuttajia paikan päälle kuin virtuaalisesti mukaan.
Euroopan parlamentin ja neuvoston uusi asetus poliittisen mainonnan avoimuudesta ja kohdentamisesta (EU 2024/900) on ollut lausuntokierroksella, ja sen kansallinen toimeenpano on parhaillaan valmistelussa. Asetus tuo mukanaan laajoja velvoitteita kaikille poliittisen mainonnan osapuolille ja etenkin mainostajille, alan toimistoille, medioille ja viranomaisille. Marketing Finland on jättänyt eduskunnan esityksestä lausuntonsa oikeusministeriölle ja toi näkemyksensä eduskunnan lakivaliokunnan kuultavaksi 17. kesäkuuta 2025.
”Unelmoi isommin, luo rohkeammin ja usko itseesi. Usko siihen, että voit olla yhtä hyvä kuin minkä tahansa muun maan tekijät”, sanoo Alex Pineda suomalaisille luoville.
Suomalaisia töitä on noussut finaaliin tähän mennessä yhteensä 26.