Clio Awards: Reaktor Creative ja Metacore shortlistalle

Metacorelle tehty mobiilipeli Merge Mansionin brändiaktivaatio on shortlistalla Clio Entertainment Awardseissa.

Kampanjakokonaisuuteen kuuluva työ oli äskettäin myös Golden Drum -kilpailun shortlistalla.

Reaktorin Creative Director Jan Sederlöf kommentoi shortlistalle pääsyä:

”Clion voittaminen on Cannes leijonan ja D&AD:n kynän ohella suurimpia kansainvälisiä tunnustuksia alallamme, joten shortatuksi tuleminen ei ole vähäpätöinen juttu – mutta toivottavasti vain siihen ei ole tyytyminen. Mobiilipelimarkkinoinnissa performance-markkinointiin laitetaan valtavia summia, mutta brändin rakentaminen jää usein vähemmälle huomiolla. Metacorella uskalletaan uida vastavirtaan ja tulokset puhuvat puolestaan. Merge Mansion -peli ylitti juuri 50 miljoonan latauksen rajan.”

Katso tekijät ja filmi Clio Awardsin sivulla

Merge Mansion

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

13 + 16 =