Facebook-mainonta: todennettu lupa ja palaute kuluttajilta

Facebookiin on tulossa kaksi mainostajia koskevaa muutosta

Mainostajien, jotka käyttävät Custom Audiences -toimintoa, jossa mainostetaan sähköpostiosoitteeseen tai puhelinnumeroon perustuen, tulee todentaa kuluttajilta saamansa markkinointiluvat 2.7. alkaen. Mainostoimistojen ja muiden kumppaneiden tulee rekisteröityä kampanjaan Facebookin business managerin avulla.

Lue lisää / Techcrunch

Toisessa uudistuksessa Facebook on alkanut kerätä kuluttajien kommentteja mainonnasta (’Leave feedback’ – positiivinen/neutraali/negatiivinen) ja välittää yhteenvedon mainostajille.

Lue lisää Facebookin sivulta

Lähteet: techcrunch.com ja newsroom.fb.com

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.