Golden Drum: Grand Prix -palkinnon saivat Folk Finland & Myllylahti filmillä ”Broken Ones”

Broken Ones

Tommi Laihon kirjaa markkinoivan filmin toteutti Directors Guild. Palkinnon kävivät noutamassa ohjaaja Pete Riski ja tuottaja Juha-Matti Nieminen.

Folk Finlandin Tommi Laiho kertoi kampanjasta sen päästyä finaaliin Long Online Film -sarjassa:

”Broken Ones rikkoo tabuja. Kirjamarkkinointia ei juuri ole nähty palkinnoilla, sillä se on yleensä tylsää kansimainontaa. Elokuva ei ole hyvän mielen mainos vaan siinä näytetään väkivaltaa, sillä markkinoitava aihe on rikosromaani. Työn menestys useissa kansainvälisissä kisoissa kertoo, että olemme tehneet jotain mikä on uutta alalla.”

Lisäksi Folk Finland oli kolmantena sarjassa Independent Agency of the Year ja Directors Guild kuudentena sarjassa Production Company of the Year.

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

16 − 8 =