ICCO Global Awards: Kurio ja Netprofile shortlistalle

ICCO

Kurio on finalistina kuudessa eri sarjassa ICCO Global Awards -kilpailussa. Netprofile on shortlistattu kilpailun kolmessa eri sarjassa.

Voittajat julkistetaan Lontoossa 29. marraskuuta. Alla sarjat, joissa Kurio ja Netprofile pääsivät finaaliin.

Best B2B Campaign

  • Netprofile & Etteplan – Green Transition Coming Up!
  • Wärtsilä Energy with Kurio and Greenhouse Communications – #Leapfrogging4Africa

Best Digital and New Media

  • Helen with Kurio – This Influencer Does Not Exist – But Can Go Viral
  • Netprofile and STK – Driving the Green Transition in Electrotechnical Trade

Best Environmental & Sustainability Campaign

  • Wärtsilä Energy with Kurio and Greenhouse Communications – #Leapfrogging4Africa

Best Influencer Marketing Campaign

  • Helen with Kurio – This Influencer Does Not Exist – But Can Go Viral

Best Use of AI

  • Helen with Kurio – This Influencer Does Not Exist – But Can Go Viral

Strategy and Evaluation in a Campaign

  • Netprofile and STK: Driving the Green Transition in Electrotechnical Trade

Agency of the Year – Small/Medium (Europe, Americas, Africa and Asia)

  • Kurio


ICCO

The International Communications Consultancy Organisation (ICCO) on maailmanlaajuinen PR- ja viestintätoimistojen edunvalvoja. ICCO:n jäseniin kuuluu 40 yhdistystä 82 maasta. Yhdessä nämä yhdistykset edustavat yli 3 000 viestintäalan yritystä.

 

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

three × five =