Opas lomasesongin digimarkkinointiin

Peräti 66 % kuluttajista sanoo tekevänsä aiempaa enemmän verkko-ostoksia tulevalla lomakaudella.

Match2One on koonnut lomakauden markkinointitoimenpiteden suunnittelua varten oppaan. jossa on mm. suunnittelun aikajana sesongin verkkokauppaa lisääville tapahtumille – Halloween, Black Friday, Cyber Monday, joulu ja uusivuosi. Oppaassa on runsaasti vinkkejä eri kohderyhmissä toimivien kampanjoiden luomiseen ja yleisöjen kasvattamiseen.

Lisätietoja Match2One.

Holiday shopping eGuide 2020

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

15 − 6 =