Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

helmi 14
#tekoäly #trendit #tuotanto #tuotantoyhtöt #valokuva #video

”Aito vaikuttavuus tulee pienistä nyansseista”

Mainostuotannoissa aitous ja koskettavuus ovat nousussa. Tekoälyn marinoimassa maailmassa se on myös uusi symboli laadulle. 

helmi 12
#kilpailu #sponsorointi #SPOT Awards #tapahtumat

Sponsorointi- ja tapahtumamarkkinoinnin SPOT Awards -finalistit on valittu

Voittajat ratkeavat Awards Gaalassa Kulttuurikasarmilla torstaina 7.3. Tällöin palkitaan myös yleisön suosikit.

helmi 12
#hyvä tapa #lausunto #Mainonnan eettinen neuvosto #MEN

Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) päätökset 2/2024

Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot: kuudessa käsitellyssä tapauksessa annettiin huomautus piilomainonnasta.

helmi 12
#analyysi #brändi #Super Bowl #tarina

Radiovuosi 2024 -tilaisuuden valokeilassa: Andrew Tindall ja System1:n Super Bowl -mainosten analyysi

Analyysin raportti tarjoaa arvokkaita oivalluksia markkinoijille, jotka etsivät keinoja brändinsä tehokkaampaan esiintuomiseen ja mainonnan vaikuttavuuden maksimointiin. 

helmi 12
#finalistit #kilpailu #mainoselokuva #shortlista #Voitto

Voitto-mainoselokuvakilpailun parhaat palkitaan Voitto-gaalassa 7.3.

Ehdokkaita kilpailuun ilmoitettiin 185, joista shortlistille nousi tuomariston karsinnan ja keskustelun kautta yhteensä 28 eri työtä.

helmi 8
#asiakas #evästeet #markkinointiteknologia #martech #personointi #trendit

Martech 2024 – pelkkä teknologia ei riitä

Teknologia, data ja tekoäly ovat toisiinsa linkittyneitä, mikä johtaa martechin kysynnän kasvuun. Mikään martech ei kuitenkaan toimi, jos organisaatio ei toimi. Asiakkaan tulee olla aina keskiössä.

helmi 7
#mediamainonta #trendit #vaikuttaja #vaikuttajamarkkinointi

”Nämä asiat tapahtuvat vaikuttajamarkkinoinnissa 2024”

"Brändien tulisi ottaa oppia vaikuttajien logiikasta. Monilta brändeiltä unohtuu, että sosiaalinen media on nimensä mukaisesti vuorovaikutteinen ja henkilövetoinen."

helmi 6
#asiakastyytyväisyys #tutkimus #Vuoden Toimisto

Regi julkisti Vuoden Toimisto 2024 -finalistit

Suomessa tutkimus sai asiakasarvioita noin 120 markkinointiviestintätoimistolle, ja tutkimuksen vähimmäismäärän vastauksia sai noin 50 toimistoa.

helmi 2
#kilpailukyky #markkinointi #presidentti #vaalit #viestintä

MRKTNG Median PresiTentti

"Kumpi tahansa finalisteista tuleekaan valituksi, saamme presidentin, jolla on ymmärrystä markkinointiviestinnästä ja sen merkityksestä maamme kilpailukyvylle."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top