Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten palkat nousevat neuvottelemalla ja kannustimilla
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n palkkatutkimus 2023 paljastaa, että suuri osa myyjistä ja markkinoijista haluaa neuvotella palkastaan itse.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n palkkatutkimus 2023 paljastaa, että suuri osa myyjistä ja markkinoijista haluaa neuvotella palkastaan itse.
Blogi | "Ympäristöväittämiä koskeva sääntely on parhaillaan vahvassa muutoksessa, sillä EU:n komissio on antanut 22.3.2023 direktiiviehdotuksen koskien viherväittämiä."
Nollalinjan Silent night, violent night voitti paitsi yhteiskunnallinen-kategorian se pokkasi myös Grand Prix -palkinnon. Vuoden mainostajan on OP Ryhmä.
Tänä vuonna kilpailuun osallistui 37 tiimiä yhteensä 53 kilpailutyöllä. Näistä shortlistalle nousi yhteensä 30 työtä. Kolme tiimiä sai shortille kaksi kilpailutyötä ja yksi tiimi peräti kolme.
Blogi | "Millaista suojaa tekoälyjärjestelmän tuottama visuaalinen aineisto nauttii ja voiko muu taho hyödyntää alkuperäisen mainoksen toteuttaneen työtä, jos työ ei nauti tekijänoikeudellista suojaa?"
Marketing Finlandin Markkinointihankinnan työryhmä julkaisi vuonna 2020 raportin "Eväitä ja ajatuksia hyvään kumppanuuteen", joka nyt saa kaivattua jatkoa.
Yritysten sponsorointi-investoinnit eivät juurikaan kasvaneet 2023.
Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot.
Naistenpäivänä lanseerattava Bucket Agency uskoo puheen voimaan. Luovuutta ryöppyävä viestintätoimisto valjastaa word of mouth -ilmiön asiakkaidensa tärkeimmäksi voimavaraksi.