WARC Awards 2024 for Effectiveness
Markkinoinnin tuloksellisuutta palkitseva WARC Awards 2024 for Effectiveness on avoinna kilpailutöille.
Markkinoinnin tuloksellisuutta palkitseva WARC Awards 2024 for Effectiveness on avoinna kilpailutöille.
Kotimaisille markkinointijohtajille suunnattu kysely selvitti kuinka vastaajat näkevät generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet ja vaikutukset vuoden 2024 kynnyksellä.
Blogi | Huolehdi vähintään siitä, että potentiaaliset asiakkaasi tietävät ja muistavat brändisi olemassaolon, kirjoittaa Sherpan toimitusjohtaja Elina Bono.
Kyselyn mukaan ensi vuonna yritykset aikovat pitää sähköpostimarkkinoinnin budjettinsa nykyisellään (59 %), 4 % suunnittelee budjetin pienentämistä, ja 13 % aikoo kasvattaa budjettiaan.
Suomen viestintäalan kärkinimet Kurio ja Netprofile olivat shortilla yhteensä yhdeksässä kategoriassa ja Kurio voitti näistä neljä kategoriaa.
Kantar on julkaissut trendikatsauksen ensi vuodelle. Kymmenen esille nostettua trendiä perustuvat Kantarin kansainvälisen verkoston tutkimustietoon.
EU:n viranomaiset tiukentavat valvontaa Meta-yhtiön "maksa tai suostu" -liiketoimintamallin suhteen.
EU-päättäjät ovat päässeet alustavaan sopimukseen läpinäkyvyyden ja poliittisen mainonnan kohdentamisen säätelystä.
Eurobestin tänään julkaisemalla shortlistalla on töitä viideltä kotimaiselta toimistolta. Eniten finaalipaikkoja saivat TBWA\Helsinki (5), Nord DDB (3) ja Reaktor (3). Lisäksi finaalissa ovat hasan&partners ja United Imaginations.