Mainonnan eettisen neuvoston uusimmat lausunnot | joulukuu 2022
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa mm. somen piilomainontaan ja lapsille sopimattomaan mainontaan.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa mm. somen piilomainontaan ja lapsille sopimattomaan mainontaan.
Tuore WFA:n selvitys kertoo, että toimistot kokevat palautteen antamisen asiakkaalle aiempaa helpommaksi.
Porin uniikki tapa toteuttaa kuntamarkkinointia on ansainnut sille satojatuhansia tykkäyksiä, valtavasti somepöhinää ja parin miljoonan euron edestä ansaittua mainostilaa.
WFA:n ja Muskin tapaamisessa käsiteltiin Twitterin sitoutumista GARMin toimialalle määrittelemiin mittareihin, työkaluihin ja riippumattomaan raportointiin.
Netprofile, Helsinki Partners ja huippuosaajia ulkomailta Suomeen houkutteleva 90 Day Finn -kampanja palkittiin ICCO Global Awards -kilpailussa.
Salesforce julkaisi dataa yli 1,5 miljardin ostajan verkkokauppatottumuksista marraskuussa, dataan sisältyy Black Friday ja Cyber Week.
Ivalo Creative Agencyn Finlaysonille tekemä Bed Peace -vastuullisuuskampanja voitti pronssia Effie Awards Europe -kilpailussa. Onnea voittajille!
Suomesta shortlistalle nostetut Fortumin ja Lahden kaupungin kampanjat ovat TBWA\Helsingin käsialaa.
Keurig Dr Pepper edellyttää toimistokumppaneiltaan sitoutumista 360 päivän maksuaikatauluun.