Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

huhti 20
#brändiväärennös #kyberturvallisuus #LinkedIn #tietojenkalastelu #tietoturva #tuotemerkki

Brändiväärennökset tietojen urkinnassa: LinkedIn nousi eniten jäljitellyksi

Useimmin jäljitellyksi brändiksi tammi-maaliskuussa 2022 kiri ensimmäistä kertaa verkkoyhteisöpalvelu LinkedIn. Sen osuus kaikista tietojenkalasteluyrityksistä oli yli puolet.

huhti 19
#luovatyöelämä2030 #luovuus #parempityöelämä #TYÖ2030

Ensimmäistä kertaa historiassa: Millaista luovuutta on Suomessa?

Elämme ja työskentelemme maailman turvallisimmassa maassa ja tutkimusten mukaan olemme myös maailman onnellisin kansa. Mikä voisi olla parempi kasvualusta luovuudelle?

huhti 12
#Global Marketer of the Year #Global Marketer Week

Vastuullisuus, rehellisyys ja tulevaisuus – lue Global Marketer Week 2022:n tärkeimmät nostot

Global Marketer Week oli jälleen tänä vuonna täynnä näkemyksiä ja ajatuksia alan kiinnostavimmilta persoonilta ja edelläkävijöiltä.

huhti 11
#data #datalla kohdentaminen #DMA #Facebook #Google #mainonnan kohdentaminen #Meta #sääntely

EU valmistelee DMA-asetusta läpinäkyvyyden lisäämiseksi jättien mainosalustoilla

Viime viikolla EU-jäsenmaita edustavat MEP:it pääsivät sopuun asetuksen lopullisesta sisällöstä useiden kuukausien neuvottelujen jälkeen.

huhti 7
#2021 #mainoselokuvat #voittajat #Voitto

Lidlin Puuseppä ja nukke valloitti sekä tuomariston että yleisön – Vuoden mainostaja on Kesko

Lidl Suomi voitti kilpailussa yhteensä neljä palkintoa, mukaan lukien Grand Prix’n mainoksella Puuseppä ja nukke. Mainoksen suunnitteli mainostoimisto Folk Finland ja tuotti Otto Tuotanto.

huhti 5
#harhaanjohtava #vastuullisuus #viherpesu #vihreä markkinointi #ympäristöväittämä

Vihreää markkinointia vai viherpesua

Blogi | "Ympäristöväittämiä käytettäessä tulisi noudattaa varovaisuutta. Valheelliset väittämät ja ns. viherpesu voivat aiheuttaa mainehaittaa ja taloudellisia tappioita."

huhti 4
#Edunvalvonta #kestävä kehitys #ohjeet #Planet Pledge #vastuullisuus #WFA #ympäristöväittämät

WFA: Globaali ohjeistus ympäristöväittämien käyttöön

WFA on julkaissut globaalin ohjeistuksen ympäristöväittämien käyttämisestä: miten varmistetaan faktojen luotettavuus ja viestien uskottavuus sekä kuluttajien että viranomaisten suuntaan.

huhti 4
#Aikakauslehtiviikko #Aikakausmedia #Lukuviikko #mediakasvatus

Aikakauslehtiviikko alkoi – sata digilehteä kaikkien luettavana

Teemaviikon ajaksi sata aikakauslehteä avaa digilehtensä kaikkien luettavaksi. Tavoitteena on lisätä kaikenikäisten lukuintoa sekä esitellä monipuolista aikakauslehtivalikoimaa.

maalis 31
#datalla johtaminen #dataohjattu markkinointi #osaaminen #pk-yritys #yritysjohto

Miksi markkinoinnin johtaminen datalla ei onnistu?  

Blogi | "Voisi helposti ajatella, että jokainen yritys nykypäivänä johtaa markkinointiaan datalla. Näin ei kuitenkaan ole, suuressa osassa suomalaisia yrityksiä dataa hyödynnetään melko vähän markkinoinnissa, jos ollenkaan."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top