Planet Pledge – markkinointi osaksi ratkaisua
Markkinoijien viestit voivat omalta osaltaan edistää ja vahvistaa asenteita ja käyttäytymismalleja, joilla voidaan voittaa esteitä kestävän kehityksen tieltä.
Markkinoijien viestit voivat omalta osaltaan edistää ja vahvistaa asenteita ja käyttäytymismalleja, joilla voidaan voittaa esteitä kestävän kehityksen tieltä.
Raportissa kuvataan markkinoinnin ja kestävän kehityksen välistä suhdetta ja esitellään ratkaisuja haasteisiin.
Miten markkinointi voi olla positiivinen voima, kun maailma valmistautuu palaamaan pandemian jälkeiseen aikaan?
Gaalassa 29.4. klo 16 palkitaan parhaat digitoteutukset 18 eri kategoriassa.
Peliautomaatit poistuvat kaikista Suomen Lidl-myymälöistä kesän 2021 aikana.
Kesäkuun alussa Saksassa tulevat voimaan uudet säännöt lapsille kohdistetulle elintarvikemainonnalle.
Ensimmäistä kertaa tuomareissa on naisenemmistö 51 %:n osuudella.
Tuore selvitys kertoo, että 65 % vaikuttajien postauksista oli puutteellisesti merkittyjä Britanniassa.
Televisiomainonnan ja ulkomainonnan odotetaan toipuvan kuluvan vuoden aikana.