Suomalaiset loistivat ICCO Global Awards -kilpailussa

ICCO Global Awards

ICCO Global Awards, joka on yksi PR- ja viestintäalan arvostetuimmista kilpailuista, tarjosi tänä vuonna jälleen näyttämön suomalaisille viestintätoimistoille. Suomen viestintäalan kärkinimet Kurio ja Netprofile olivat shortilla yhteensä yhdeksässä kategoriassa ja Kurio voitti näistä neljä kategoriaa.

Kurion työ Wärtsilä Energyn kanssa palkittiin Best B2B Campaign -kategoriassa. Kultaa Kurio ja Helen voittivat kategorioissa Best Digital & New Media Campaign, Best Influencer Marketing Campaign sekä Best Use of AI.

Voitot jatkavat Kurion pitkää perinnettä menestyksestä ICCO Global Awardsissa, jossa he ovat voittaneet nyt viitenä peräkkäisenä vuotena. Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas ilmaisi ylpeytensä ja kiitollisuutensa voittojen johdosta:

”Nämä tunnustukset ovat todiste suomalaisen viestintäosaamisen ja luovuuden korkeasta kansainvälisestä tasosta. Olemme erityisen ylpeitä siitä, että saimme tunnustusta töissä, joissa on köytetty luovasti uutta teknologiaa ja moderneja viestinnän keinoja.”

Myös Netprofile esitteli jälleen kerran kykynsä ja asiantuntemuksensa viestintäalalla. Heidän kolme finaalipaikkaansa tämän vuoden kilpailussa jatkoi aiempien vuosien menestystarinaa, jonka pohjalla on kuusi voittoa. Netprofilen toimitusjohtaja Juha Frey kommentoi:

”Menestys ICCO Global Awardsissa, on meille muistutus siitä, että ymmärtämällä asiakkaan liiketoimintahaaste ja ratkomalla sitä luovasti viestinnän keinoin, voidaan saavuttaa kansainvälistä menestystä.”

Marketing Finland onnittelee Kuriota ja Netprofilea kilpailumenestyksestä.

”Kurion ja Netprofilen saavutukset ICCO Global Awardsissa eivät ainoastaan kohota näiden toimistojen profiilia, vaan myös tuovat esiin suomalaisen viestintäalan kyvykkyyden ja innovatiivisuuden. Heidän menestyksensä kansainvälisellä areenalla inspiroi koko alaa ja vahvistaa Suomen asemaa viestinnän ja markkinoinnin innovaattorina”, toteaa yhteisön toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki.

ICCO Global Awards -palkintojenjaossa 30.11. Lontoossa olivat edustettuina Kurion ja Netprofilen kolmihenkiset delegaatiot (kuva). Lisäksi paikalla oli Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki.

Kurio
ICCO Global Awards: Kurion tiimi.
Netprofile
ICCO Global Awards: Netprofilen tiimi.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

twelve − eleven =