Contagious Campaign of the Month: Corona beer offers fishermen money for plastic
Corona organised the tournament in part to show local fishermen that they could make money by removing plastic from the ocean by taking it to recycling plants.
Corona organised the tournament in part to show local fishermen that they could make money by removing plastic from the ocean by taking it to recycling plants.
Tutkimuksessa selvitettiin mm. viestintäalan yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia, yrityskuvatekijöitä sekä alan kehitysnäkymiä lähitulevaisuudessa.
Fiskars on suomalaisten eniten arvostama brändi jo kolmatta kertaa peräkkäin. Yle Areena nousi ensikertalaisena toiseksi.
Knorr and agency FP7 McCann in Cairo created Rooftop Farms: sustainable, hydroponic gardens atop buildings where crops could grow despite the heat.
TBWA\Helsingin Burger King Finlandille tekemä kampanja "Love Conquers All" sai pronssileijonan. Onnittelut voittajille!
Tiistaina Cannesissa palkittiin kahdella kultaleijonalla ja yhdellä pronssileijonalla brasilialainen kampanja "Salla 2032: House of Lapland".
Suomalaisia kampanjoita on hienosti mukana Cannes Lions shortlistoilla.
S-ryhmän kampanja voitti tänään kultaisen leijonan Media-sarjassa. Onnittelut voittajille!
WARC Awards for Effectiveness: Neste & Mantsinen "Zero Exclusion" sai pronssia Business to Business -sarjassa.