Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Menestystarinat

elo 26
#beer #Campaign of the Month #Contagious #Corona #plastic #WFA

Contagious Campaign of the Month: Corona beer offers fishermen money for plastic

Corona organised the tournament in part to show local fishermen that they could make money by removing plastic from the ocean by taking it to recycling plants.

elo 26
#Brunnen #imago #vaikuttavuus #viestintä #viestintätoimisto

Brunnen menestyi viestintätoimistojen imagotutkimuksessa

Tutkimuksessa selvitettiin mm. viestintäalan yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia, yrityskuvatekijöitä sekä alan kehitysnäkymiä lähitulevaisuudessa.

elo 25
#Abloy #Fiskars #Suomen arvostetuimmat brändit #Taloustutkimus #Yle

Arvostetuimmat brändit 2021

Fiskars on suomalaisten eniten arvostama brändi jo kolmatta kertaa peräkkäin. Yle Areena nousi ensikertalaisena toiseksi.

elo 9
#campaign #Contagious #WFA

Contagious Campaign of the Month: FMCG brand fights hunger with rooftop food farms

Knorr and agency FP7 McCann in Cairo created Rooftop Farms: sustainable, hydroponic gardens atop buildings where crops could grow despite the heat.

kesä 23
#Burger King #Cannes Lions 2021 #pronssileijona #TBWA\Helsinki

Burger King Finland ja TBWA\Helsinki: pronssia Cannesissa!

TBWA\Helsingin Burger King Finlandille tekemä kampanja "Love Conquers All" sai pronssileijonan. Onnittelut voittajille!

kesä 23
#Cannes Lions 2021 #ilmastonmuutos #Salla 2032 #voittaja

Brasilialainen ilmastokampanja ”Salla 2032: House of Lapland” voittoisana Cannesissa

Tiistaina Cannesissa palkittiin kahdella kultaleijonalla ja yhdellä pronssileijonalla brasilialainen kampanja "Salla 2032: House of Lapland".

kesä 23
#Cannes Lions 2021 #shortlista

Cannes Lions: shortlistatut suomalaiset kampanjat

Suomalaisia kampanjoita on hienosti mukana Cannes Lions shortlistoilla.

kesä 22
#Cannes Lions 2021 #Kultainen Leijona #S-ryhmä #voittaja

S-ryhmälle ja Solitalle kultaa Cannesissa!

S-ryhmän kampanja voitti tänään kultaisen leijonan Media-sarjassa. Onnittelut voittajille!

kesä 22

Kurion tekemä kampanja Zero Exclusion palkittiin Cannesissa

WARC Awards for Effectiveness: Neste & Mantsinen "Zero Exclusion" sai pronssia Business to Business -sarjassa.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • …
  • 18
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top