Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Ihmiset & ajatukset

maalis 9
#brändinrakentaja #markkinoinnin trendit

Modernin markkinoinnin yhtälö

Mainostajien Liiton tämän vuoden ensimmäinen Brändifoorum…

maalis 8
#vaikuttajamarkkinointi

Vaikuttavaa markkinointia

Markkinoinnin vakiosanastoon on uinut termi…

maalis 8
#Frenn #Kansainvälinen markkinointi #markkinointiviestintä #muoti

Suomalainen muoti markkinoinnilla maailmanmaineeseen

Suomalaisen miesten muodin lupaus FRENN…

maalis 8
#Balmuir #brändi #Heidi Jaara #kansainvälinen #vientimarkkinointi

Balmuir kurkottaa tähtiin

Alusta alkaen kansainvälinen Aviomiehen ja…

maalis 8
#MAINOSTAJA-lehti #teknologia #tulevaisuus #väylä tulevaisuuteen

Vain nopea selviytyy voittajana

Tekoäly ja monet muut teknologiset innovaatiot muuttavat…

helmi 26
#brändi #identiteetti #merkitys #purpose #tarina #viestintä

Purpose, purpose, purpose

Kun pohditaan yrityksen menestyksen salaisuutta, voitaisiin hieman muokaten siteerata Leo Tolstoita toteamalla, että "Kaikki onnelliset yritykset ovat toistensa kaltaisia ja jokainen onneton yritys on onneton omalla tavallaan.

helmi 16
#media

Pauli Aalto-Setälä: Miksi Aller myi kannattavat kuukausilehtensä?

Aller on useita vuosia siirtänyt strategiansa painopistettä digitaaliseen liiketoimintaan. Haemme kansainvälistä kasvua digitaalisista markkinointipalveluista ja dataliiketoiminnasta.

helmi 1
#Orkla #Panda #vastuullisuus

Vastuullisuus vie Pandaa eteenpäin

Pandan nykyisin omistava Orkla ylsi 100 vastuullisimman yrityksen joukkoon, Orkla Suomen varatoimitus- ja markkinointijohtaja Pasi Flinkman kertoo.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 19
  • 20
  • 21

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top