Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Blogit

tammi 18
#brand #creative #design #disruption #solution #sustainability

Dare to choose sustainable design over disruption

Blogi | "It is designers’ responsibility to provide creative solutions that last. In order to have a great campaign we do not necessarily need to disrupt and shock each single time."

joulu 19
#vastuullisuus #vastuullisuusmarkkinointi #vastuullisuusviestintä

Vastuullisuus on osa strategiaa

"Valiolla vastuullisuus on sisällytetty yritysstrategiaan ja on osana kaikkia toimintoja kaikilla markkinoilla. Käytännössä esimerkiksi niin tuotteiden kehittämisessä kuin investoinneissa arvioidaan aina myös vastuullisuusnäkökulma."

joulu 15
#Cannes Lions #kilpailu #luovuus #menestysresepti #Oscar

… ja Val Kilmer

Blogi | "Val Kilmer oli tuolloin kiistatta uransa huipulla. Tästä huolimatta hänen nimensä listaaminen trailerissa kahden Oscar-voittajan jälkeen ilman mainintaa Oscar-voitosta sai Kilmerin kuulostamaan lähes kesäteatterilaiselta."

joulu 15
#asiakaskokemus #ennakointi #kestävä kehitys #tulevaisuus #vastuullisuus

Asiakaskokemusjohtajan kysymykset vuodelle 2023

Blogi | "Asiakkaiden odotukset ja vastuullisuuden kriteerit toiminnallemme kehittyvät nopeammin kuin lainsäädäntö. Vastuullisuusvaatimukset tulevat jo lähitulevaisuudessa koskemaan myös pk-yritysten rahoitusta."

joulu 13
#koulutus #vastuullisus #vastuullisuusmarkkinointi #vastuullisuusviestintä

Vastuullisuusmarkkinoinnin on oltava konkreettista

Vastuullisuusviestintä sekä sudenkuoppien välttäminen vaatii uudenlaista osaamista, jota Marketing Finlandin vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmasta haetaan.

joulu 13
#koulutus #vaikuttajamarkkinointi #vastuullisuus #vastuullisuusmarkkinointi #vastuullisuusviestintä

Tahto ja osaaminen vievät vastuullisiin tekoihin

"Yritysten tahto vastuullisuuteen on tärkeämpää kuin vastuullisuuden taso. Tekemisen ja viestinnän pitää olla linjassa."

joulu 13
#awareness #brand #brändinrakennus #kanavat #tools #tunnettuus #työkalut

The daily grind: why building brand awareness is like building strength

Blogi | "Building a brand is a superpower. Master it and you’ll print cash in the long run."

joulu 9
#brändi #ennakointi #muutos #skenaario #uudistuminen

Ennakointi ja skenaariot – brändijohtajan työkalut hämärässä suunnistamiseen ja häiriöiden hyödyntämiseen

Blogi | "Toimintaympäristön muutosvoimien ymmärtäminen on erityisen tärkeää brändeille, jotta ne säilyvät kiinnostavina ja elinvoimaisina."

joulu 8
#arvot #diversiteetti #sosiaalinen vastuullisuus #vaikuttaminen #vastuullisuus

Vähäpukeiset messutytöt

Blogi | "Se miten toimimme, kenen kanssa teemme töitä ja millaisia kuvia tai sanoja käytämme markkinointiviestinnässä ei ole yhdentekevää."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • …
  • 35
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top