Ikean keittokirja hävikkiruoalle

Contagious Campaign of the Month: Kanadan Ikea julkaisi 50 reseptin keittokirjan hävikkiruoalle.

Ikean mukaan 63 % päivittäisestä hävikistä on syötävää. Se merkitsee pelkästään Kanadassa 2,2 miljoonaa tonnia tuhlattua ruokaa.

Instagram Livessä #ScrapcookingSundays kirjan teossa mukana olleet kokit näyttävät miten reseptejä toteutetaan. Reseptien lisäksi The Ikea ScrapsBook esittelee Ikean keittiötuotteita.

Rethink in Toronto suunnitteli kampanjan, ja kirja (pdf) on ladattavissa Ikean sivustolta tai palveluista Google Play ja Apple Books.

Mainostoimiston mukaan Ikea sai kampanjalla 6 miljoonan dollarin edestä medianäkyvyyttä ja kirjaa ladattiin 13 000 kertaa ensimmäisen viikon aikana.

Ikealla on kunnianhimoiset kestävän kehityksen tavoitteet vuoteen 2030 mennessä: People & Planet Positive

Lähde: WFA

Contagious Campaign of the Month on WFA:n ja Contagious-verkkopalvelun yhteistyössä kuukausittain julkistettava tuloksellinen mainoskampanja.

Katso video:

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

nineteen + six =