Maksuton toimitus vetoaa milleniaaleihin

GlobalWebIndex: milleniaalien ostohalukkuuteen vaikuttavat tekijät.

Lähes 70 000 milleniaalia tavoittanut kysely helmikuulta paljastaa, että maksuton toimitus on verkkokaupan tärkein ostamishalukkuuteen vaikuttava tekijä 24-37-vuotiaiden ikäryhmässä.

  • Maksuton toimitus 48 %
  • Alennukset ja kupongit 39 %
  • Muiden asiakkaiden arviot 34 %
  • Helppo palautus 31 %
  • Helppo ja nopea ostoprosessi 29 %

Lähde: eMarketer

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

seventeen − five =