Mediakäyttäytymisen muutoksia Suomessa

Dentsu Aegis Media on julkaissut selvityksen koronavirustilanteen aiheuttamista mediakäyttäytymisen muutoksista Suomessa.

Dentsu antaa tilanteen perusteella omat suosituksensa markkinoijille. Keskeiset suositukset ovat

  1. Lisää näkyvyyttä verkossa. Kiinnitä huomiota bränditurvallisuuteen
  2. Lisää sosiaalisen median osuutta, panosta somen seurantaan ja yhteisön hallintaan
  3. Pidä videotuotannon taso entisellään, varmista videoiden relevantti sisältö
  4. Vähennä elokuvamainonnan, ulkomainonnan ja kivijalkaliikkeiden toimenpiteitä

Koko selvitys eri mediaryhmistä suosituksineen on luettavissa täällä

 

Lähde: Dentsu Aegis Network 27.3.2020

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

11 − 11 =