MRKTNG 2-2020: esports, evästeettömyys, data ja etiikka

Toukokuun MRKTNG-lehti ilmestyi digilehtenä

Etätyötilanteen vuoksi vain digilehtenä ilmestyneen toukokuun numeron artikkeleissa käsitellään mm. esportsin voimakasta kasvua ja mahdollisuuksia markkinoijalle, kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen vaikutuksia digimarkkinointiin, datan ja etiikan herkkää suhdetta sekä Lumo-kotien kekseliästä markkinointia.

Digilehti jaetaan paitsi jäsenyrityksillemme ja lehden tilaajille, myös lukuisille yhteistyökumppaneillemme. Jakelu noin 8500 sähköpostiosoitteeseen. Huomaa myös tutustumistarjous loppuvuoden kahdesta numerosta. Tilaa tästä uutiskirjeemme.

Tutustu toukokuun MRKTNG-lehteen.

 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *