Viherpesun ja vihapuheen kitkeminen työn alla
Molemmat EU-hankkeet liittyvät laajempiin kuluttajansuojaa ja digipalveluita koskeviin direktiiveihin.
Molemmat EU-hankkeet liittyvät laajempiin kuluttajansuojaa ja digipalveluita koskeviin direktiiveihin.
Tavoitteena on luoda uusi yhdenmukainen ja koordinoitu kuluttaja-asioiden sääntely.
Poikkeusajan suosituimmat mainokset ovat koskettavia, rohkaisevia ja usein myös hauskoja.
WFA:n Rob Dreblow tuo esiin brändikäyttäytymisen kuusi positiivista muutosta, jotka ovat seurausta pandemiasta.
Marketing Finland järjestää yhdessä World Federation of Advertisersin kanssa globaalin tutkimuksen selvittääkseen, mikä houkuttelee markkinoinnin lahjakkuuksia.
Kesäkuussa mainonnan määrä laski -27,7 % vuoden 2019 kesäkuuhun verrattuna. Laskua oli kaikissa mediaryhmissä.
World Federation of Advertisers (WFA) kannustaa kaikkia jäseniään lopettamaan välittömästi etniseen taustaan vihjaavien termien käytön.
Moni kansainvälinen mainostaja on alkukesästä boikotoinut Facebookia. Marketing Finland on seurannut tilanteen kehittymistä Suomessa.
World Federation of Advertisers on julkaissut perusteellisen oppaan markkinoinnin hankinnan ja käsitysten muuttamiseksi.