Markkinointibarometri 2020: panoksia digitaaliseen näkyvyyteen
Nousussa ovat hakukonenäkyvyys, some ja muu digitaalinen näkyvyys sekä omat verkkopalvelut.
Nousussa ovat hakukonenäkyvyys, some ja muu digitaalinen näkyvyys sekä omat verkkopalvelut.
Uudistus maksuttomista tuotelistauksista etenee maailmanlaajuiseksi tämän vuoden aikana.
Kysely markkinoinnin päättäjille toteutettiin myös Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.
#GivingTuesdayNow teemapäivää vietetään 5.5. Jokainen voi osallistua omalla tavallaan ja valita kohteensa itse.
Australian uutismediat saisivat uuden lain toteutuessa digijäteiltä korvauksia sisältöjensä käytöstä.
Laajan vaikuttajakyselyn mukaan verkkokaupan tärkeimmät kehityssuunnat vuosille 2020-2021.
Tulokset perustuvat puhelinhaastatteluihin sekä Googlen hakukonetrendeihin ja täydentyvät jatkossa uusilla datalähteillä.
Käytännön neuvoja monimuotoisuuden lisäämiseen markkinointiviestinnässä ja liiketoiminnassa.
Ajatusjohtajuus voi tuoda merkittävää medianäkyvyyttä, jonka arvoa on vaikea mitata rahassa.