Uudistettu Markkinointihakemisto on julkaistu – varmista yrityksesi näkyvyys!
Uudistettu Markkinointihakemisto kokoaa yhteen alan asiantuntijayritykset ja tekee suomalaisen markkinointiosaamisen löydettäväksi helposti ja tehokkaasti.
Uudistettu Markkinointihakemisto kokoaa yhteen alan asiantuntijayritykset ja tekee suomalaisen markkinointiosaamisen löydettäväksi helposti ja tehokkaasti.
Festival Representative Guest -passilla pääset osallistumaan Cannes Lions International Festival of Creativity -tapahtuman koko viikon viralliseen ohjelmaan ja saat suoran kosketuksen siihen, miten luovuus, teknologia ja data rakentavat tulevaisuuden markkinointia.
Olemme koonneet sinulle kuuden maksuttoman koulutuksen polun, joiden avulla voit päivittää osaamisesi tekoälyn aikakaudelle. Osaamista voi myös syventää tekoälytyöpajassa, jossa tehdään markkinointia ja viestintää kädet savessa.
Meta julkaisi huhtikuun lopussa oman tekoälysovelluksensa, joka hyödyntää yhtiön uusinta Llama 4 -mallia. Meta AI -sovellus vastaa suoraan ChatGPT:n ja Googlen Gemini-mallien tarjoamaan henkilökohtaiseen avustajakokemukseen, mutta tuo mukaan myös sosiaalisemman ulottuvuuden. Lue mitä Meta kertoo kevään päivityksistä.
Berggrenin IPR-asiohin erikoistunu juristi Atte Karineva muistuttaa blogikirjoituksessaan, että pelkkä rekisteröinti ei riitä suojaamaan brändiä. Brändin arvo rakentuu myös sen kautta, kuinka järjestelmällisesti oikeuksia valvotaan ja puolustetaan.
Audio & Radio kategorian shortlistatuomariksi on valittu Laura Tohtua, Creative Director, N2 Creative. Uudistetussa Social & Influencer -kategoriassa shorttituomaroi Enoma Edevbaro, Head of Social Media & Influencer Marketing, SEK.
Marketing Finland on viidettä kertaa mukana kesällä 2025 järjestettävässä Cannes LIONS -tapahtumassa tarjoamassa kumppaneidensa kanssa tasokasta maksutonta ohjelmaa.
Yrityskauppojen myötä Mellakka julistautuu Suomen suurimmaksi vaikuttajamarkkinointitoimistoksi.
Avidlyn digimarkkinoinnin asiantuntija, Edinburghissa asuva strategi Linda Koskinen tarkastelee blogissaan sosiaalisen median kauppapaikkojen nousua sekä ilmiön vaikutuksia suomalaisiin kuluttajiin ja digitaalisen markkinoinnin käytäntöihin.