Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

loka 11
#DEI #inklusiivisuus #monimuotoisuus #naiset #tasa-arvo #työelämä

”She is a Keeper” – EACA:n opas naisten aseman parantamiseksi toimialalla

Euroopan mainos- ja viestintätoimistojen järjestö EACA on julkaissut oppaan "She is a Keeper", jossa kerrotaan esimerkkien avulla, miten voidaan pitää naiset alalla.

loka 11
#Cannes Lions #creativity #LIONS Creativity Report #luovuus

LIONS Creativity Report 2023

LIONS Creativity Report 2023 listaa Cannes Lions -kisamenestyksen perusteella maailman parhaat luovat toimistot ja brändit.

loka 11
#asiakkuus #johtaminen #kansainvälistyminen #nimitys

Niina Ahokas Dagmarin Senior Client Directoriksi

Niina Ahokas on toiminut Dentsussa Client Group Directorina. Hän veti asiakkuusjohtajien tiimiä ja toimi Fiskars Groupin globaalina asiakkuusjohtajana 15 markkinalla.

loka 10
#Golden Drum #kampanja #kilpailu #menestys #pronssi

Golden Drum: pronssilla palkittiin hasan & partners ja Pantone Color Institute

Bronze Drum tuli sarjassa Sustainable Business Solutions.

loka 10
#filmituotanto #Golden Drum #Grand Prix #kilpailu

Golden Drum: Grand Prix -palkinnon saivat Folk Finland & Myllylahti filmillä ”Broken Ones”

Tommi Laihon kirjaa markkinoivan filmin toteutti Directors Guild. Palkinnon kävivät noutamassa ohjaaja Pete Riski ja tuottaja Juha-Matti Nieminen.

loka 10
#ekosysteemi #innovaatio #kaupallistaminen #luovuus #verkosto #vuorovaikutus

Ekosysteemistä tekojen systeemiin

Blogi | Jani Niipola: "Suomi on maa, jossa ideoita ja innovaatioita riittää. Kantomme kaskessa on niiden kaupallistaminen. Se on kansallinen haaste, jonka ratkaisu voisi olla markkinointiviestintä."

loka 10
#ilmiö #inspiraatio #kampanja #luovuus #taide

Sir John Hegarty: Inspiraation lähteitä

Legendaarisia kampanjoita brändeille kuten Levi's, Lego, and Audi luonut Sir John Hegarty haluaa osoittaa kuinka luovuus voi parantaa ihmisten elämää ja yritysten tehokkuutta. Lue hänen inspiraation lähteistään.

loka 9
#brändi #henkilöstö #kampanja #menestysresepti #sitouttaminen #uudistus

Menestysresepti: S-Etukortti – henkilökunta ilmiön ytimessä

"Tilipäivästä tehtiin reilussa puolessa vuodessa koko S-ryhmän läpileikkaava asiakasomistajuuden ja S-Etukortin markkinoinnin kattokonsepti."

loka 9
#muutos #oppiminen #urapolku #verkosto

Urapolku: Suvituuli Tuukkanen, Verkkokauppa.com

"Ensinnäkin pitää huolehtia omasta hyvinvoinnista eikä edistää uraa sen kustannuksella. Emme voi antaa parastamme johtajinakaan, jos emme voi itse hyvin."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • …
  • 136
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top