”She is a Keeper” – EACA:n opas naisten aseman parantamiseksi toimialalla
Euroopan mainos- ja viestintätoimistojen järjestö EACA on julkaissut oppaan "She is a Keeper", jossa kerrotaan esimerkkien avulla, miten voidaan pitää naiset alalla.
Euroopan mainos- ja viestintätoimistojen järjestö EACA on julkaissut oppaan "She is a Keeper", jossa kerrotaan esimerkkien avulla, miten voidaan pitää naiset alalla.
LIONS Creativity Report 2023 listaa Cannes Lions -kisamenestyksen perusteella maailman parhaat luovat toimistot ja brändit.
Niina Ahokas on toiminut Dentsussa Client Group Directorina. Hän veti asiakkuusjohtajien tiimiä ja toimi Fiskars Groupin globaalina asiakkuusjohtajana 15 markkinalla.
Bronze Drum tuli sarjassa Sustainable Business Solutions.
Tommi Laihon kirjaa markkinoivan filmin toteutti Directors Guild. Palkinnon kävivät noutamassa ohjaaja Pete Riski ja tuottaja Juha-Matti Nieminen.
Blogi | Jani Niipola: "Suomi on maa, jossa ideoita ja innovaatioita riittää. Kantomme kaskessa on niiden kaupallistaminen. Se on kansallinen haaste, jonka ratkaisu voisi olla markkinointiviestintä."
Legendaarisia kampanjoita brändeille kuten Levi's, Lego, and Audi luonut Sir John Hegarty haluaa osoittaa kuinka luovuus voi parantaa ihmisten elämää ja yritysten tehokkuutta. Lue hänen inspiraation lähteistään.
"Tilipäivästä tehtiin reilussa puolessa vuodessa koko S-ryhmän läpileikkaava asiakasomistajuuden ja S-Etukortin markkinoinnin kattokonsepti."
"Ensinnäkin pitää huolehtia omasta hyvinvoinnista eikä edistää uraa sen kustannuksella. Emme voi antaa parastamme johtajinakaan, jos emme voi itse hyvin."