Keurig Dr Pepper edellyttää 360 päivän maksuaikaa PR-kumppanilta
Keurig Dr Pepper edellyttää toimistokumppaneiltaan sitoutumista 360 päivän maksuaikatauluun.
Keurig Dr Pepper edellyttää toimistokumppaneiltaan sitoutumista 360 päivän maksuaikatauluun.
Britanniassa selvitetään Facebook-mainonnan kohdentamisen lainmukaisuutta.
Viestintätoimistojen ja vaikuttajayhteisöjen eettisiin periaatteisiin kuuluu läpinäkyvyys kaupallisessa viestinnässä.
Tuore globaali viestintäalan tutkimus ICCO World PR Report 2022-2023 kertoo haasteista etenkin asiantuntijoiden rekrytoinnissa. Liiketoiminnan näkymät ovat pääosin myönteisiä.
Toimistojen kattojärjestö The European Association of Communications Agencies (EACA) muuttui non profit -järjestöksi.
Marimekko esitteli Slushissa konseptin muotialan kiertotaloudesta ja ensimmäisen tuotantonsa metaversumiin.
SPR Kontti lanseerasi vaatemalliston, joka koostuu pelkästään käytetyistä vaatteista.
Vuoden Lääkeinformaatioteko 2022 -palkinnon voitti Kaikki keinot kokeiltu? -kampanja, jonka tavoitteena on lisätä psoriasista sairastavien tietoisuutta hoidon tavoitteista.
Maailman johtaviin toimistoryhmittymiin kuuluvat IPG ja Omnicom Media Group suosittelevat asiakkailleen taukoa Twitter-mainontaan.