Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

huhti 27
#bränditurvallisuus #Global Media Charter #läpinäkyvyys #media #mittaus #WFA

Media Charter 3.0 – vastuullisemman ja turvallisemman mediaympäristön puolesta

WFA on julkaissut Global Media Charter 3.0 -asiakirjan, joka pohjautuu bränditurvallisuudessa, ostotoiminnan läpinäkyvyydessä ja mittauksessa ensimmäisen Media Charterin jälkeen tapahtuneeseen kehitykseen.

huhti 27
#advertising #brand #communications #social responsibility #Ukraine

How the war in Ukraine is changing advertising communications

"We should remind the advertising community how advertising can be a powerful force for change, as well as support and reward those who are already making the world a better place through socially oriented communications."

huhti 25
#Cannes Lions #shortlista #terveys #tuomaristo #vaikuttavuus #viestintä

Cannes Lions shortlist-tuomaristoon Annikka Koivu, Kaiku Helsinki

Kaiun Annikka Koivu on tänä vuonna kilpailun ainoa suomalaistuomari ja tuomaroi shortlistasarjassa Health & Wellness Lions.

huhti 24
#kestävä kehitys #Sustainable Marketing 2030 #tutkimus #vastuullisuus

Vastuullinen markkinointi 2030 -raportti: Markkinointi ei muutu riittävän nopeasti

Tuoreen Sustainable Marketing 2030 -tutkimuksen mukaan markkinoinnin vastuullisuus ei kehity vielä riittävän nopeasti, mutta yritysten valmius muutokseen on selvästi kasvussa.

huhti 24
#maksuehdot #sopimus #sopimusehdot #VoxComm #yhteistyö

VoxComm ja EACA kehottavat toimistoja ja asiakkaita tiedostamaan pitkien maksuehtojen vahingolliset seuraukset markkinoinnin ja viestinnän alaan

EACA ja VoxComm kehottavat kiinnittämään huomiota alan pitkiin maksuehtoihin ja niiden vahingollisiin vaikutuksiin.

huhti 24
#Cannes Lions Awards #kilpailu #luovuus #Young Lions Finland

Young Lions Finland-suunnittelukilpailun voittajat valittu

Suomen lupaavimmat nuoret markkinoinnin ja viestinnän osaajat on palkittu 30-vuotiaille ja sitä nuoremmille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatussa Young Lions Finland -suunnittelukilpailussa.

huhti 21
#kampanja #kilpailu #luovuus #palkinto #Vuoden Huiput

Vuoden Huiput 2022 palkittiin

Grafian Vuoden Huiput 2022 -kilpailun palkinnot jaettiin 20.4.2023 gaalassa. Kilpailun Grand Prix’n voitti Staartin Porin kaupungille suunnittelema "Porisuhde".

huhti 20
#AI #Google #kampanja #luovuus #tekoäly #työkalu

Google tuo tekoälyä hyödyntävän kampanjatyökalun

Google aikoo tuoda tänä vuonna generatiivisen tekoälyn työkalun, jonka avulla mainostajat voivat syöttää luovia elementtejä ja tuottaa räätälöityjä kampanjoita.

huhti 20
#AI #generatiivinen #tekoäly #tuottavuus #työelämä

Tutkimus: Generatiivisen tekoälyn toivotaan korvaavan työtehtäviä ja lisäävän työn tuottavuutta

Tuore kyselytutkimus kertoo, että selkeä enemmistö vastaajista (62 %) uskoo AI:n säästävän työaikaa ja resursseja.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • …
  • 146
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top