Toimistokentän tulokas KIDS Agency: ”You can’t fake interesting”

KIDS Agency syntyi vastaamaan luovan laadun kasvavaan kysyntään.

Effie Awards Finland 2020 -kisassa useita palkintoja voittaneen BONDin sisareksi perustettu luova toimisto haastaa itsensä ja asiakkaansa luomaan odotukset ylittävää laatua yhä vaativamman yleisön tarpeisiin.

“Jokainen brändi on lähtökohtaisesti kiinnostava ja syystä tässä maailmassa. KIDS Agency syntyi tarpeesta auttaa brändejä hahmottamaan ja viestimään oma intohimonsa niin, että myös muut kokevat sen kiinnostavana”, kertoo toimiston perustaja ja sisaryhtiön BONDin Head of Innovation and Experience Design Martin Mohr.

“Maailman muutoksessa vain kiinnostavalla, laadukkaalla ja tarkoituksenmukaisella luovalla sisällöllä on merkitystä, ja odotukset voi ylittää vain tinkimättömällä luovalla laadulla. Maailma ei tarvitse mitään, mitä tilaajat tai tekijät itse eivät käyttäisi, katsoisi tai uskoisi.”

Toimiston asiakkuuksia ovat muun muassa Helsinki Outlet, Eventual, Tubecon ja Magicad. Tiivis yhteistyö myös BONDin kanssa tarkoittaa paitsi osaamisen myös asiakkuuksien jakamista. Parhaillaan toimistoissa työstetään yhdessä mm. Herbinaa ja Antilooppia.

Elokuun alusta KIDSin CEO:na ja strategina aloittanut Liisa Paasio palkattiin johtamaan kasvua, strategista ajattelua ja luovaa tarjoamaa.

”Jokainen meistä on kuriton kakara, joka parhaimmillaan innostaa energiallaan luo kiinnostusta pitelemättömällä luovuudella. Milloin viimeksi olet tavannut innostuneen lapsen, joka antaisi muiden mielipiteiden tai maailman vaatimusten häiritä luovaa ratkaisukykyään?”, Paasio kysyy avaten KIDSin tarinaa.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

18 − four =