Martin Morh: mistä innostut juuri nyt?

BONDin tanskalainen innovaatiojohtaja ja KIDS Marketing Agencyn toinen perustaja Martin Mohr on ollut vahvasti mukana mm. Grand Effien voittaneen Antti Tapani -kampanjan luomisessa ja Kalevalan uudelleenlanseerauksessa. Martin vastaa muun muassa BONDin luovasta strategiasta ja markkinointikonsepteista.

Kirja

Utopia for Realists,
Rutger Bregman

Ihmisyyden ilmentymät kiehtovat minua loputtomasti. Luen paljon science fiction -kirjallisuutta ja etenkin sellaista, jossa on antropologinen näkökulma. Bregmanin Utopia for Realists kyseenalaistaa taidokkaasti nykyisen maailmanjärjestyksen.

Tapahtuma

SXSW

Aika ajoin tapahtumissa käy niin, että tunnet olevasi täysin yksin väärässä paikassa. SXSW on kuitenkin mahtava kohtaamispaikka kaikelle, mikä liittyy – ja ei liity – markkinointiin.

Sivusto

Twitter

Tähän päivään asti ainoa saitti, jolla vierailen päivittäin. Uniikki alkuperäisen tiedon lähde, olipa kyse uutisista, viihteestä tai muiden luovien tekijöiden jakamasta inspiraatiosta. Löydät minut @martinmohr

Kampanja

Thinx

Muutaman vuoden takainen New Yorkin metrossa nähty kuukautissuojan lanseerauskampanja Thinx saa minut yhä hymyilemään. Se oli kekseliäs, hauska ja visuaalisesti upea kampanja, jonka kruunasi täydellisen osuva teksti.

Tv-sarja / musiikki

DEVS — Pictured: Nick Offerman as Forest. CR: Miya Mizuno/FX

Devs

Ainoa viime aikoina katsomistani sarjoista, joka todella erottuu muista, on Devs. Musiikin suhteen olen hieman agnostikko. Käytän musiikkia paljon luovassa työssä – kun löydän oikealta tuntuvan ”soundtrackin”, annan sen viedä minua.

Trendi

Median runsaudensarvi

Nykyajan valtava mediavalikoima ja ihmisten ryhtyminen omaksi mediakseen tekee meistä kaikista aiempaa fiksumpia markkinoinnin kannalta. Tämä luo virkistävää painetta toimialalle – toimistojen on kehityttävä ja luotava ihmisiä aidosti kiinnostavia juttuja.

 

 

 

 

 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *