Yhtenäisyyden ja auttamisen teemapäivä koronakriisin keskellä

Maailmalla GivingTuesday-päivää on vietetty jo kahdeksan vuoden ajan. Päivä on rakentanut globaalin liikkeen, joka antaa miljoonille ihmisille mahdollisuuden auttaa, sitouttaa yhteisöjä ja tehdä yhteistyötä.

Päivä inspiroi ihmisiä ympäri maailmaa, koska jokainen voi osallistua omalla tavallaan ja valita kohteensa itse.

Vastauksena koronapandemialle GivingTuesday-verkosto on lanseerannut globaalin yhtenäisyyden ja auttamisen hengessä erityisen teemapäivän #GivingTuesdayNow, joka kutsuu kaikki järjestöt, yritykset, yhteisöt ja yksityishenkilöt mukaan tarjoamaan auttavan kätensä ennennäkemättömän tarpeen keskellä.

#GivingTuesdayNow teemapäivää vietetään 5.5. Kaikki tahot ovat tervetulleita ottamaan auttamisen päivän omakseen ja tekemään siitä näköisensä.  Anteliaisuutta voi osoittaa monin eri tavoin ja osallistuminen on helppoa. Onpa kyse naapurin auttamisesta, oikeuksien puolustamisesta, taitojen jakamisesta tai lahjoitusten antamisesta, jokaisella avunannolla on merkitystä.

Marketing Finland osallistuu teemapäivään jakamalla asiantuntijaosaamistaan kaikille markkinoinnin parissa työskenteleville ja siitä kiinnostuneille. #GivingTuesdayNow yhteistyön ja auttamisen hengessä tarjoamme yksityishenkilöille ja yritysten edustajille mahdollisuuden osallistua vapaavalintaiseen toukokuun koulutukseen täysin veloituksetta. Valitsemaasi koulutukseen voit rekisteröityä tästä:

Miten te osallistutte päivään? Kertokaa osallistumisestanne tiistaina 5.5. somessa ja haastakaa muita mukaan hashtagilla #GivingTuesdayNow.

Tekojen tiistaita koordinoi Suomessa Vastuullinen Lahjoittaminen VaLa ry, jonka tavoitteena on edistää varainhankinnan eettisyyttä.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

fifteen − 1 =