Menestysresepti: Aconin hyvä pomppu
Oululainen Acon myy trampoliineja kilpailijoihin nähden jopa kolminkertaiseen hintaan ja firma sen kuin vain kasvaa.
Oululainen Acon myy trampoliineja kilpailijoihin nähden jopa kolminkertaiseen hintaan ja firma sen kuin vain kasvaa.
Eurobest julkaisi tänään 377 shortlistalle päässyttä kilpailutyötä.
Fortum Vipu -nimellä lanseerattu kahva auttaa ihmisiä asioimaan kaupassa turvallisemmin.
Hankkeen tavoitteena on varmistaa, että luotettava ja ajankohtainen koronatieto tavoittaa suomalaiset kaikissa kanavissa.
Iisalmelaisen kaiutinvalmistaja Genelecin uusi audiobrändi lanseerattiin viime keväänä.
BDO on piristävä poikkeus koronakriisin runtelemilla markkinoilla.
Kampanjan tavoitteena oli luoda Lumo-brändille voimakasta erottautumista muusta vuokramarkkinasta.
LIONS Live järjestetään 19.-23. lokakuuta. Kaikille avoimen ja maksuttoman tapahtuman ohjelma on julkistettu.
Kampanjan päätavoitteena oli tuotteen saaminen Alkon vakituiseen valikoimaan ja myymälöiden hyllyille.