Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Menestystarinat

joulu 8
#Acon #kansainvälistyminen #Marko Manninen #menestysresepti #verkkokauppa

Menestysresepti: Aconin hyvä pomppu

Oululainen Acon myy trampoliineja kilpailijoihin nähden jopa kolminkertaiseen hintaan ja firma sen kuin vain kasvaa.

joulu 1
#2020 #Eurobest #shortlista

Suomeen 24 shortlistausta Eurobest 2020-kisassa

Eurobest julkaisi tänään 377 shortlistalle päässyttä kilpailutyötä.

marras 18
#Cannes Lions #Eurobest #Fortum #TBWA\Helsinki

Fortumille ja TBWA\Helsingille kunniaa Eurobestissä

Fortum Vipu -nimellä lanseerattu kahva auttaa ihmisiä asioimaan kaupassa turvallisemmin.

marras 12
#korona #kriisiviestintä #some #vaikuttajat

#faktaakoronasta -kampanja tavoittaa tehokkaasti somessa

Hankkeen tavoitteena on varmistaa, että luotettava ja ajankohtainen koronatieto tavoittaa suomalaiset kaikissa kanavissa.

loka 28
#audio #audiobrändäys #Genelec #Sixieme Son

Genelecin audiobrändi shortlistalle

Iisalmelaisen kaiutinvalmistaja Genelecin uusi audiobrändi  lanseerattiin viime keväänä.

loka 27
#BDO #HR-markkinointi

BDO lupaa monipuolisia urapolkuja

BDO on piristävä poikkeus koronakriisin runtelemilla markkinoilla.

loka 14
#2019 #AdProfit-kilpailu #Kojamo #Lumo

AdProfit 2019: ”Lumo – Oma koti jota ei tarvitse omistaa”

Kampanjan tavoitteena oli luoda Lumo-brändille voimakasta erottautumista muusta vuokramarkkinasta.

loka 12
#Cannes Lions #LIONS Live #menestysreseptit

Cannes LIONS Live: tutustu ensi viikon ohjelmaan

LIONS Live järjestetään 19.-23. lokakuuta. Kaikille avoimen ja maksuttoman tapahtuman ohjelma on julkistettu.

loka 12
#2019 #AdProfit-kilpailu #Hedon #Minna Parikka #Wonderland

AdProfit 2019: ”Wonderland by Minna Parikka”

Kampanjan päätavoitteena oli tuotteen saaminen Alkon vakituiseen valikoimaan ja myymälöiden hyllyille.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • …
  • 18
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top