Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

elo 27
#MRKTNGDay2019

MRKTNG Day 10.9.2019: Workshop #1 open now for signing in

Three P’s of Today’s Marketing - Purpose, Prototyping & PR In this workshop Mikko Martikainen and Janne Saarinen from SEK will discuss and provide tools to build purpose driven marketing and communications through agile prototyping and effective public relations.

elo 21
#MRKTNGDay2019

MRKTNG Day 10.-11.9.2019 Case Study Sami Särkelä, Gigantti and Tuomas Matilainen, Sellforte

Two-year deep dive into data – which marketing investments had the highest ROI? A research of the effectiveness of advertising and the effects of the media mix from a commercial perspective. This research relies on a massive dataset from one of the largest advertisers in Finland.

elo 21
#MRKTNGDay2019

MRKTNG Day 11.9.2019: Workshop #4 open now for signing in

Enhancing Lead Generation in Videos, new Technology In this workshop Tapio and Tuomas will go through modern video strategies and new video marketing platform capabilities.

elo 20
#MRKTNGDay2019

MRKTNG Day 10.-11.9.2019 guest speakers Will Gilroy, WFA and Jon Wilkins, Karmarama

Will and Jon will share their top 10 lessons from the last 10 years about how to put people first and ultimately do ‘Better Marketing’

elo 20
#MRKTNGDay2019

MRKTNG Day 10.9.2019: Workshop #2 open now for signing in

A practical guide to creating a purpose-driven organization that fuels performance In this workshop Rik Haslam will share a methodology that helps C-suite teams align on a performance enhancing purpose and use that purpose to shape their business ambitions and key strategies.

elo 20
#MRKTNGDay2019

MRKTNG Day 11.9.2019: Workshop #3 open now for signing in

Sonic Branding: Our Client Strategies This session will go deeper into the various challenges of top brands and the sonic solutions designed for successful implementation of their sonic brand identity.

elo 20
#catering #hävikkiruoka #MRKTNG day #Theron Catering

Vastuullinen tapahtumacatering MRKTNG Dayssä

MRKTNG Day:n cateringkumppaniksi on valittu…

elo 15
#MRKTNGDay2019

MRKTNG Day 10.-11.9.2019 Special guest host Thomas Kolster, Mr. Goodvertising

Thomas Kolster, Mr. Goodvertising will be hosting us to the world of #Honesty #Branding #Sustainability #Marketing

elo 13
#Mia Pelttari #Paula Harmaala #Volvo
Paula Harmaala

60 vuotta Volvon turvallisuustekoja

Kun kysytään, mikä on turvallinen automerkki, suurin osa ihmisistä vastaa Volvo. Tulos on seurausta brändin vuosikymmeniä kestäneestä pitkäjänteisestä työstä. Volvo on keskittynyt yhteen pääväittämään: Volvo on turvallinen auto.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top