Ohjelmallinen ostaminen ja sisällöntuotanto vahvemmin mainostajien haltuun
Mainostajat ja isot bränditalot haluavat…
Mainostajat ja isot bränditalot haluavat…
YouTube parantaa mainontansa kohdistettavuutta mm.…
Mainostajien Liitto panostaa entistä enemmän jäsenyritystensä…
Mainonnan esto-ohjelmien käyttö on viime vuosina kasvanut erittäin nopeasti. Adoben ja Pagefairin vuosi sitten tekemän selvityksen mukaan Euroopassa verkon käyttäjistä 35 prosenttia käytti estoohjelmia ainakin kerran kuussa. Suomessa luku oli n. 20 %, Ruotsissa 40 % ja USA:ssa peräti 48 %.
Riippumatta oliko kyseessä päivittäistavara tai luksustuote, erottautuminen on elinehto. Jollet erotu kilpailijoistasi, on yhdentekevää kuinka hyvä tuotteesi on, jos kukaan ei sitä huomaa.
Mainonnan esto-ohjelmien käyttö on viime vuosina kasvanut erittäin nopeasti. Adoben ja Pagefairin vuosi sitten tekemän selvityksen mukaan Euroopassa verkon käyttäjistä 35 prosenttia käytti estoohjelmia ainakin kerran kuussa. Suomessa luku oli n. 20 %, Ruotsissa 40 % ja USA:ssa peräti 48 %.
Riippumatta oliko kyseessä päivittäistavara tai luksustuote, erottautuminen on elinehto. Jollet erotu kilpailijoistasi, on yhdentekevää kuinka hyvä tuotteesi on, jos kukaan ei sitä huomaa.
Mainonnan esto-ohjelmien käyttö on viime vuosina kasvanut erittäin nopeasti. Adoben ja Pagefairin vuosi sitten tekemän selvityksen mukaan Euroopassa verkon käyttäjistä 35 prosenttia käytti estoohjelmia ainakin kerran kuussa. Suomessa luku oli n. 20 %, Ruotsissa 40 % ja USA:ssa peräti 48 %.
Tätä kirjoittaessani sosiaalinen media kuohuu toista vuorokautta huvipuisto Särkänniemen delfiinien siirrosta Kreikkaan. Särkänniemen huvipuiston kesäkausi päättyi lauantaina 3. syyskuuta eli viikon kuluttua delfiinien öisestä siirtooperaatiosta.