Suomalainen tapahtumamarkkinointitoimisto LIWLIG laajenee Tanskaan
Tapauksen emoyhtiö LIWLIG hankkii tanskalaisen tapahtumatoimiston ja kasvaa 100 miljoonan euron kokoluokkaan.
Tapauksen emoyhtiö LIWLIG hankkii tanskalaisen tapahtumatoimiston ja kasvaa 100 miljoonan euron kokoluokkaan.
Neste on mukana Corporate Knightsin maailman vastuullisimpien yritysten 2023 Global 100 -indeksissä jo 17. kertaa peräkkäin.
Markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluja tarjoavan Lianan liikevaihto kasvoi kolmannen vuosineljänneksen aikana 46 %.
Irlannin Data Protection Authority (DPC) on määrännyt Metalle 390 miljoonan euron sakot. Metalla on nyt kolme kuukautta aikaa sopeuttaa toimintaansa GDPR-sääntelyn mukaiseksi.
Keskuskauppakamarin yhteydessä toimiva lautakunta arvioi markkinoinnin asianmukaisuutta lausuntopyyntöjen perusteella.
Superson suunnitteli ja toteutti Amazon Prime Videolle brändikampanjan 450 miljoonan kuluttajan yleisölle Kaakkois-Aasiassa.
Useita suomalaistöitä palkittiin arvostetussa Art Directors Club of Europe -kilpailussa.
Virtuaalinen Musti-koira viettää aattoiltansa Musiikkitalon suurella ulkonäytöllä, johon asennettu desibelimittari rekisteröi lähellä räjähtävien rakettien paukkeen.
Ollakko vain lastu lainehilla ja virrassa selviytyjä vai aktiivinen tulevaisuuden muokkaaja? Markkinoinnin vaikuttavuudella saa ohjat omiin käsiinsä.