Finnish Comms Awards 2023 palkitsee vaikuttavan viestintäyhteistyön
Finnish Comms Awards 2023 käynnistyy jälleen juhlistaen ansioituneita viestintäalan ammattilaisia ja heidän vaikuttavia töitään.
Finnish Comms Awards 2023 käynnistyy jälleen juhlistaen ansioituneita viestintäalan ammattilaisia ja heidän vaikuttavia töitään.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan sekä lapsille sopimattomaan ja naisia syrjivään mainontaan.
Vaikutamme | Global Marketer Week -tapahtuma on kansainvälinen markkinointijohdon tapahtuma, jonka järjestämisestä vastaa Marketing Finlandin kattojärjestö World Federation of Advertisers (WFA).
Toukokuun MRKTNG käsittelee tekoälyä erityisesti markkinoinnin ja viestinnän näkökulmasta: uudet mahdollisuudet ja uhkakuvat, työkalut, vaikutukset työelämään, tekijänoikeudet, vastuullisuus...
Google tuo mainontaan uusia tekoälyominaisuuksia – Google Ads tarjoaa jatkossa keskustelullisen kokemuksen.
Lähes puolet mainostajista uskoo, että oman datan käyttöönotto on lupaavin ratkaisu Googlen evästeiden poistumiseen, kertoo DoubleVerifyn tuore selvitys.
Eurooppalaisten käyttäjien tietoja on voinut päätyä GDPR:n vastaisesti Yhdysvaltain tiedusteluviranomaisille.
Meta tiedottaa EU:n Digital Services Act (DSA) -sääntelyvaatimusten edellyttämistä muutoksista Facebook- ja Instagram-mainonnassa.
Oli odotettua, että Amazon haluaa hypätä generatiivisen tekoälyn kelkkaan, erityisesti kun myös Google testaa tapoja sisällyttää teknologiaa omaan ostokokemukseensa.