Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot | kesäkuu 2023 (osa 2)
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan.
McDonald's ja NORD DDB ovat saaneet Cannesissa eilen ja tänään peräti kahdeksan shortlistasijaa kampanjalla McDrip. Helsingin Sanomat ja Miltton sekä Musti ja Mirri ja Erma&Reinikainen ovat molemmat kahdella shortlistalla.
Asiakkaiden vaikeimpia haasteita ratkova PwC avaa Cannesissa markkinoinnin tulevaisuuden näkymiä.
Markkinointialan monimuotoisuutta, oikeudenmukaisuutta ja inkluusiota mitattiin Global DEI Census 2023 -kyselyssä, johon vastasi 13 000 alan työntekijää 91 maasta.
Tekoäly vyöryy viestintäalalle hurjaa vauhtia. Miksi sen käyttö kannattaa, miten siitä saa parhaan hyödyn irti ja miten välttää virheet ja karikot? Haastattelimme kolmea asiantuntijaa.
Cannes Lions International Festival of Creativity käynnistyy maanantaina. Eilen julkistettiin ensimmäiset shortlistat Innovations, Glass - The Lion for Change ja Titanium -sarjoissa.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan, lapsille sopimattomaan sekä huonoon käytökseen ja väkivaltaan perustuvaan mainontaan.
The following pledge has been designed by representing bodies spanning PR & communications, broadcast media, journalism, institutions, and online media to acknowledge a shared responsibility in tackling misinformation, commit to shared solutions and prevention methods.
Blogi | "Markkinoinnin panostuksien vaikutukset liiketoiminan kehitykseen ja brändin arvon kasvuun on pystyttävä perustelemaan paremmin."