Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

loka 31
#hyvä markkinointitapa #lausunto #Mainonnan eettinen neuvosto #markkinointi lapsille #piilomainonta

Mainonnan eettisen neuvoston uusimmat lausunnot | lokakuu 2022

Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa mm. piilomainontaan ja lapsille sopimattomaan mainontaan.

loka 26
#2022 #Finnish Comms Awards #voittajat #Vuoden viestintätoimisto #Vuoden viestintätyö

Finnish Comms Awards 2022 -palkinnot jaettiin

TBWA\Helsinki Oy:n Tietoevrylle toteuttama työ valittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden viestintätoimistoksi valittiin Brunnen Communications.

loka 26
#Effie #Effie Awards Europe #finalistit #shortlista

Effie Awards Europe: Ivalo ja Finlayson shortlistalle

Vuoden 2022 Effie Awards Europen finalistit on julkistettu. Suomesta mukana on Finlaysonin ja Ivalo Creative Agencyn "Bed Peace".

loka 26
#Eurobest Young Creatives #Maria Kuutsa #TikTok #tuomaristo

TBWA:n Maria Kuutsa Eurobest Young Creatives ja TikTok Awards -tuomaristoihin

TBWA\Helsingin Head of Social & Content Maria Kuutsa on valittu ainoana suomalaisena sekä Eurobest Young Creatives että TikTok Awards -tuomaristoihin.

loka 25
#vaikuttajamarkkinointi #vaikuttajat #verotus #vetoomus

Marketing Finlandin vetoomus vaikuttajien verotuksen kohtuullistamisesta

On tärkeää löytää verotukseen malli, joka kannustaa vaikuttajia kehittämään liiketoimintaa ja on linjassa muiden Euroopan maiden sekä muiden vastaavien ammattien verotuksen kanssa.

loka 25
#digimainonta #läpinäkyvyys #ohjelmallinen ostaminen

Tutkimus: digimainonnan läpinäkyvyys tärkeää mainostajille

Lähes kolmasosa mainostajista (31 %) on sitä mieltä, että voisivat vaihtaa mainonnan teknologia-alustaa tai -kumppania, mikäli riittävää läpinäkyvyyttä ei olisi.

loka 20
#Google #kohdentaminen #käyttäjätiedot #My Ad Center #personointi #yksityisyys

Googlen käyttäjätietojen hallintaan uusi palvelu: My Ad Center

My Ad Center -palvelun asetusten avulla käyttäjät voivat valita, millaisia mainoksia he haluavat nähdä Googlen haussa ja YouTubessa sekä Googlen mainosverkostossa – ja mitä tietoja he haluavat Googlen käyttävän kohdentamiseen.

loka 12
#Media Budget Flash Survey #mediabudjetti #mediainvestoinnit #WFA

WFA & Ebiquity: mediabudjetit vuonna 2023 – joka kolmas aikoo vähentää panostuksiaan

Tuore Media Budget Flash Survey selvitti laskusuhdanteen vaikutuksia tulevan vuoden mediabudjetteihin.

loka 12
#brändi #Hartwall #menestysresepti #Original Long Drink #strategia

Hartwall Original Long Drink – jo nimi velvoittaa

Hartwall Original Long Drink juhlii markkinajohtajana lonkeron 70-vuotisjuhlavuotta. Markkinoinnissa originaali tarina ja kansallinen tunnettuus on vahvuus, mutta historiaan ei voi jäädä kiinni.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • …
  • 136
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top