Mainonnan eettisen neuvoston uusimmat lausunnot | lokakuu 2022
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa mm. piilomainontaan ja lapsille sopimattomaan mainontaan.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa mm. piilomainontaan ja lapsille sopimattomaan mainontaan.
TBWA\Helsinki Oy:n Tietoevrylle toteuttama työ valittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden viestintätoimistoksi valittiin Brunnen Communications.
Vuoden 2022 Effie Awards Europen finalistit on julkistettu. Suomesta mukana on Finlaysonin ja Ivalo Creative Agencyn "Bed Peace".
TBWA\Helsingin Head of Social & Content Maria Kuutsa on valittu ainoana suomalaisena sekä Eurobest Young Creatives että TikTok Awards -tuomaristoihin.
On tärkeää löytää verotukseen malli, joka kannustaa vaikuttajia kehittämään liiketoimintaa ja on linjassa muiden Euroopan maiden sekä muiden vastaavien ammattien verotuksen kanssa.
Lähes kolmasosa mainostajista (31 %) on sitä mieltä, että voisivat vaihtaa mainonnan teknologia-alustaa tai -kumppania, mikäli riittävää läpinäkyvyyttä ei olisi.
My Ad Center -palvelun asetusten avulla käyttäjät voivat valita, millaisia mainoksia he haluavat nähdä Googlen haussa ja YouTubessa sekä Googlen mainosverkostossa – ja mitä tietoja he haluavat Googlen käyttävän kohdentamiseen.
Tuore Media Budget Flash Survey selvitti laskusuhdanteen vaikutuksia tulevan vuoden mediabudjetteihin.
Hartwall Original Long Drink juhlii markkinajohtajana lonkeron 70-vuotisjuhlavuotta. Markkinoinnissa originaali tarina ja kansallinen tunnettuus on vahvuus, mutta historiaan ei voi jäädä kiinni.