ICCO World PR Report: viestintäalan odotukset tulevalle vuodelle
Tuore globaali viestintäalan tutkimus ICCO World PR Report 2022-2023 kertoo haasteista etenkin asiantuntijoiden rekrytoinnissa. Liiketoiminnan näkymät ovat pääosin myönteisiä.
Tuore globaali viestintäalan tutkimus ICCO World PR Report 2022-2023 kertoo haasteista etenkin asiantuntijoiden rekrytoinnissa. Liiketoiminnan näkymät ovat pääosin myönteisiä.
Toimistojen kattojärjestö The European Association of Communications Agencies (EACA) muuttui non profit -järjestöksi.
Marimekko esitteli Slushissa konseptin muotialan kiertotaloudesta ja ensimmäisen tuotantonsa metaversumiin.
SPR Kontti lanseerasi vaatemalliston, joka koostuu pelkästään käytetyistä vaatteista.
Vuoden Lääkeinformaatioteko 2022 -palkinnon voitti Kaikki keinot kokeiltu? -kampanja, jonka tavoitteena on lisätä psoriasista sairastavien tietoisuutta hoidon tavoitteista.
Maailman johtaviin toimistoryhmittymiin kuuluvat IPG ja Omnicom Media Group suosittelevat asiakkailleen taukoa Twitter-mainontaan.
Cannes Lionsin uusi Entertainment Lions for Gaming -kilpailusarja palkitsee brändien luovat ratkaisut pelimaailmassa.
TBWA\Helsingin Fortumille suunnittelema kampanja "Virén Chair" pääsi Eurobest-kisan shortlistalle Innovation-sarjassa.
Suomalainen designtoimisto Bond palkkasi riveihinsä viimeiset kahdeksan vuotta New Yorkissa työskennelleen Sami Viitamäen.