Urapolku: Eveliina Rantahalvari
Mustin ja Mirrin markkinointipäällikkö KTM Eveliina Rantahalvari sai työuransa alussa usein ohjeita siitä, millainen ulkomuoto tai asenne loisi uskottavuutta.
Mustin ja Mirrin markkinointipäällikkö KTM Eveliina Rantahalvari sai työuransa alussa usein ohjeita siitä, millainen ulkomuoto tai asenne loisi uskottavuutta.
Mitä kuuluu? -kampanjalla haluttiin puhutella suurta yleisöä ja viestiä, että mielenterveydestä voi ja pitää puhua.
Kolme menestyscasea: Brunnen Communications & Ähtäri Zoo | Netprofile & Visma Enterprise | Avidly & Kouvolan Lakritsi
"Avoimuus uudelle on neurotieteen mukaan ratkaisevin luovuustekijä. Se on meistä myös ratkaisu pandemian jälkeisen, kaikille toimivan yrityskulttuurin luomiseen."
Kun informaatiovaikuttaminen puskee joka tuutista, tiedon seulontaan tarvitaan työkaluja ja ihmisviisautta, jotta kokonaisuudesta voi muodostaa oikean käsityksen ja tehdä sen pohjalta hyviä ratkaisuja.
Lobbaus on ammattimaista ja suunnitelmallista toimintaa, jolla rakennetaan pitkäjänteisesti suhteita ja luottamusta esimerkiksi yritysten ja päättäjien välillä.
Blogi | "Neuvottelutie asiassa kuin asiassa johtaa useimmiten parempaan lopputulokseen kuin jatkuva riitely."
Marketing Finlandin koordinoima työryhmä julkisti tänään yrityksille ja yhteisöille tarkoitetun Ukraina-merkin, jonka ne saavat käyttöönsä Ukrainaa tai ukrainalaisia auttavasta teosta.
Blogi | "Tänä päivänä digitaalisilla alustoilla on yhä suurempi taloudellinen ja yhteiskunnallinen valta. Kuitenkaan niiden vastuut ja niitä koskevat säännöt eivät ole olleet täysin selvät."