Kimi Räikkönen Samsungin brändilähettilääksi Pohjoismaissa
Go Capture It! -kampanjaa ja Galaxy S21 -älypuhelinta tunnetuksi tekevät lähettiläät tulevat urheilun ja luovien alojen eri kentiltä.
Go Capture It! -kampanjaa ja Galaxy S21 -älypuhelinta tunnetuksi tekevät lähettiläät tulevat urheilun ja luovien alojen eri kentiltä.
Blogi | "Kannustan jokaista organisaatiota miettimään, voisiko mediassa edustavien joukko olla laajempi ja monimuotoisempi kuin nykyisin."
Blogi | Mielikuva muodostuu kokemuksen myötä. Kokemus kulminoituu kohtaamispisteisiin. Oletko huolehtinut siitä, että brändisi on niissä tavoitettavissa?
Yli 100 digilehteä on kaikille luettavissa 5.-11.4. osoitteessa aikakauslehtiviikko.fi
Oppaassa kerrotaan case-esimerkkien avulla miten diversiteettiä lisätään luovan prosessin aikana.
Blogi | Viestintävalmentaja Petteri Puustinen kertoo, miksi yritysten viestintä usein epäonnistuu tavoittamaan yleisönsä. Ja miten Bryan Adams liittyy tähän?
Grand Prix’n nappasi Kiinteistömaailma mainosfilmillään Elämän jännittäviin muutoksiin.
Osallistujille on tarjolla seminaarin, laskettelun ja kilpailun lisäksi mielenkiintoista oheisohjelmaa ja verkostoitumista.
Koronarokotuksista levitetään virheellistä tietoa etenkin sosiaalisessa mediassa.