Planet Pledge – markkinointi osaksi ratkaisua

WFA on esitellyt aloitteen kestävän kehityksen edistämiseksi.

Markkinointia pidetään usein vastakkaisena voimana kestävälle kehitykselle – onhan sen tavoitteena lisätä tuotteiden ja palveluiden menekkiä.

Yritykset eivät voi väistää yhteiskunnallista vastuutaan. Ihmiset odottavat yritysten toimivan jopa hallituksia tehokkaammin mm. ilmastonmuutoksen, ympäristön saastumisen ja tasa-arvokysymysten ratkaisemisessa. YK:n kestävän kehityksen tavoitteet (SDG, Sustainable Development Goals) näkyvät yhä vahvemmin yritysten toimenpiteissä.

Markkinoijien viestit tavoittavat päivittäin miljardeja ihmisiä. Viestit voivat omalta osaltaan edistää ja vahvistaa asenteita ja käyttäytymismalleja, joilla voidaan voittaa esteitä kestävän kehityksen tieltä.

Planet Pledge -aloite kokoaa konkreettisia toimenpiteitä WFA:n jäsenkunnassa ja yhteistyössä muiden organisaatioiden kanssa.

Katso video:

Lähde: WFA

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

4 × 5 =