Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Ihmiset & ajatukset

helmi 6
#hinta #ostokäyttäytyminen #trendit #vastuullisuus #verkkokauppa

Shopifyn rooli kestävän liiketoiminnan kehityksessä

"Shopify alustana on kasvanut kiihtyvällä vauhdilla ja rooli innovaattorina mahdollistaa brändeille työkalut kestävän verkkoliiketoiminnan ja asiakassuhteiden kehitykseen."

helmi 2
#kilpailukyky #markkinointi #presidentti #vaalit #viestintä

MRKTNG Median PresiTentti

"Kumpi tahansa finalisteista tuleekaan valituksi, saamme presidentin, jolla on ymmärrystä markkinointiviestinnästä ja sen merkityksestä maamme kilpailukyvylle."

helmi 1
#media #mediatoimisto #teknologia #tekoäly #vastuullisuus

Vuosi 2024 mediatoimistojen silmin

Mediatoimistoissa tämän vuoden näkymät tiivistyvät voimalla vyöryvään vastuullisuusvaateeseen ja investointien vaikuttavuushaasteisiin.

tammi 24
#SEO #trendit #verkkokauppa #verkkosivusto #verkkosivut

Verkkosivujen kehitysnäkymiä 2024

Kaksi asiantuntijaa kertoi MRKTNG-lehdelle näkemyksensä verkkosivustojen kehitysnäkymistä.

tammi 22
#AI #eettinen #kyberhäirintä #tekoäly #vastuullisuus #viestintä

Viestinnän trendit 2024: Tekoäly, kyberhäirintä, vastuullisuus ja etiikka 

Christina Forsgård uskoo, että Tekoälyn hyödyntäminen luovasti mm. ideointiin, kirjoittamiseen, kuvalliseen tuotantoon ja vaikka tulevaisuuden visiointiin räjäyttää viestinnän määrän. 

tammi 10
#ennuste #some #sosiaalinen media #trendit

Sosiaalinen media 2024

"Some edellä, äänet päällä, linkki alla. Snäppi sitä, TikTok tätä ja Linkkariin ”sit pelkästään näitä”. Kannattaa, ei kannata, pitää, ei pidä, saa, ei saa – älä missään nimessä (jätä tekemättä)."

joulu 19
#kompetenssi #koulutus #oppiminen #osaaminen

Millaisia kyvykkyyksiä tarvitaan vuonna 2024

Maailma muuttuu vauhdilla ja ennakoimattomasti. Kuinka varmistetaan, että yrityksestä löytyy tarvittava osaaminen myös jatkossa?

joulu 14
#case #luovuus #opiskelija #oppilastyö

Tulevaisuuden tekijät: case Krea & Lotta Svärd Säätiö

Luova toimisto Krea sai kiinnostavan mutta myös kinkkisen toimeksiannon Lotta Svärd Säätiöltä: miten herättää nuorten kiinnostus lottia kohtaan ja lisätä ymmärrystä lotta-aatteesta?

joulu 13
#luovuus #teknologia #tekoäly #toimistot #tulevaisuus

Markkinointitoimistojen tulevaisuus: haasteita ja mahdollisuuksia

Myös markkinointiviestintätoimistojen kenttä on muutosten keskellä. Miten huomioida teknologian kehitys, mediaympäristön muutos ja kuluttajakäyttäytymisen uudet suuntaukset?

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 21
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top