EU-sääntely: digipalvelut, bränditurvallisuus ja evästeettömyys
Euroopan komissio on vahvistanut tutkivansa Googlen päätöstä poistaa kolmannen osapuolen evästeet selaimestaan.
Euroopan komissio on vahvistanut tutkivansa Googlen päätöstä poistaa kolmannen osapuolen evästeet selaimestaan.
Kesäkuun alussa Saksassa tulevat voimaan uudet säännöt lapsille kohdistetulle elintarvikemainonnalle.
Tuore selvitys kertoo, että 65 % vaikuttajien postauksista oli puutteellisesti merkittyjä Britanniassa.
Blogi | "Vastaamon tapauksessa on ilmeistä, että yhtiön sisällä ei löytynyt tietosuojaan liittyvää osaamista."
Mainostunniste tulisi olla helposti havaittavissa heti Instagram-tekstin alussa.
Huomautuksen saivat vitamiinien Instagram-mainos ja Hotlips -radiomainos.
Mm. hakuohjelmat, tekoäly ja Big Data tuovat tehoa ja uusia mahdollisuuksia brändien suunnitteluun ja suojaamiseen.
Ehdotuksessa mm. tarkennetaan ePrivacyn ja GDPR:n keskinäistä suhdetta.
WFA on koonnut raportin vaikuttajamarkkinoionnin sääntelystä eri maissa.