Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Juridiikka

touko 4
#bränditurvallisuus #DMA #DSA #EU #evästeettömyys #Google #terrorismi

EU-sääntely: digipalvelut, bränditurvallisuus ja evästeettömyys

Euroopan komissio on vahvistanut tutkivansa Googlen päätöstä poistaa kolmannen osapuolen evästeet selaimestaan.

huhti 13
#elintarvikemarkkinointi #HFSS #lapset #nuoret #Saksa #sääntely

Elintarvikemainonta lapsille: Saksan sääntely tiukentuu

Kesäkuun alussa Saksassa tulevat voimaan uudet säännöt lapsille kohdistetulle elintarvikemainonnalle.

huhti 12
#Britannia #läpinäkyvyys #sääntely #vaikuttaja #vaikuttajamarkkinointi

Vaikuttajamarkkinoinnin läpinäkyvyyttä selvitetään Britanniassa

Tuore selvitys kertoo, että 65 % vaikuttajien postauksista oli puutteellisesti merkittyjä Britanniassa.

maalis 11
#GDPR #henkilötiedot #luottamus #tietosuoja #Vastaamo

Case Vastaamo konkretisoi tietosuojan merkityksen yritykselle

Blogi | "Vastaamon tapauksessa on ilmeistä, että yhtiön sisällä ei löytynyt tietosuojaan liittyvää osaamista."

helmi 19
#hyvä tapa #Instagram #lausunto #Mainonnan eettinen neuvosto #tunnistettavuus

Mainonnan eettisen neuvoston linjaus kaupallisesta yhteistyöstä puhuttaa

Mainostunniste tulisi olla helposti havaittavissa heti Instagram-tekstin alussa.

helmi 9
#hyvä tapa #lausunto #Mainonnan eettinen neuvosto

MEN: Mikä on sopivaa markkinoinnissa?

Huomautuksen saivat vitamiinien Instagram-mainos ja Hotlips -radiomainos.

tammi 28
#brändi #digitalisaatio #IPR #tavaramerkki #tekijänoikeudet #tekoäly

Brändin suojaaminen digitalisoituu

Mm. hakuohjelmat, tekoäly ja Big Data tuovat tehoa ja uusia mahdollisuuksia brändien suunnitteluun ja suojaamiseen.

tammi 21
#ePrivacy #EU #tietosuoja

ePrivacy: uusi versio lakiehdotuksesta

Ehdotuksessa mm. tarkennetaan ePrivacyn ja GDPR:n keskinäistä suhdetta.

tammi 18
#kansainvälinen #sääntely #vaikuttajamarkkinointi #WFA

WFA: Vaikuttajamarkkinoinnin sääntely maailmalla

WFA on koonnut raportin vaikuttajamarkkinoionnin sääntelystä eri maissa.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • …
  • 14
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top