WFA: Ohjeita bränditurvallisuuteen koskien Israelin ja Gazan kriisiä
WFA on julkaissut ohjeita bränditurvallisuuteen mainonnan ostajille ja myyjille liittyen Israelin ja Gazan kriisiin.
WFA on julkaissut ohjeita bränditurvallisuuteen mainonnan ostajille ja myyjille liittyen Israelin ja Gazan kriisiin.
Keurig Dr Pepper edellyttää toimistokumppaneiltaan sitoutumista 360 päivän maksuaikatauluun.
On tärkeää löytää verotukseen malli, joka kannustaa vaikuttajia kehittämään liiketoimintaa ja on linjassa muiden Euroopan maiden sekä muiden vastaavien ammattien verotuksen kanssa.
Kannanotto muistuttaa, että kun natiiviartikkeleihin haastatellaan ihmisiä, heille pitää kirkastaa, että kyse on mainonnasta, eikä journalistisesta sisällöstä.
Jo useamman vuoden ajan olemme olleet huolissamme venäläisten vahvasta vaikutuksesta kansainvälisissä markkinoinnin ja viestinnän kattojärjestöissä, mutta nyt Marketing Finlandin aloitteesta venäläiset on siirretty ulkopuolelle.
The European Association of Communications Agencies (EACA) on päättänyt erottaa sekä Venäjän että Valko-Venäjän järjestön jäsenyydestä.
The International Communications Consultancy Organisation (ICCO) on lakkauttanut venäläisen jäsenjärjestönsä AKOS:in jäsenyyden.
Marketing Finland tuomitsee Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja on kiinnittänyt huomion siihen, että venäläisillä järjestöillä on edustusta kansainvälisissä viestinnän ja markkinoinnin järjestöissä.
Sosiaalisessa mediassa liikkuu juuri nyt valtava määrä informaatiota ja sisältöä sotaan liittyen. Siksi on erityisen tärkeää viestiä vastuullisesti ja kiinnittää huomiota siihen, mitä jakaa eteenpäin.