Lovie Awards ja ADCE Awards: suomalaiset kampanjat menestyvät maailmalla
20/20 Helsinki voitti hopeaa ja pronssia kansainvälisessä Lovie Awards -kilpailussa. ADCE Awardsin finaalissa on useita töitä Suomesta.
20/20 Helsinki voitti hopeaa ja pronssia kansainvälisessä Lovie Awards -kilpailussa. ADCE Awardsin finaalissa on useita töitä Suomesta.
SEY Suomen eläinsuojelu käynnistää Adoptioliven, jonka tähdiksi nousevat kotia etsivät lemmikit.
Viestintätoimisto Drumin Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle toteuttama työ HYVANTEKIJÄT valittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden vaikuttamiskampanjaksi valittiin TBWA\Helsinki Oy:n Martti Ahtisaari Peace Foundationille toteuttama työ CMI – Avaimet rauhaan.
Blogi | "Luottamus on tunnetusti hyvin toimivan organisaation peruspilari, mutta usein oireet sen säröilystä jäävät huomaamatta."
Viime viikolla Tallinnassa pidetyssä Making Sense -seminaarissa puhunut Sir John Hegarty kyseenalaistaa tavan, jolla teemme markkinointia.
Eurobest on julkistanut ensimmäiset kilpailun finaaliin päässeet kampanjat. Suomesta Innovation-kategorian shortlistalla on TBWA\Helsinki kampanjalla Fortum + Fishheart.
WFA:n ja Ebiquityn vuosittainen tutkimus osoittaa, että suurten globaalien brändien edustajista 60 % aikoo kasvattaa mediabudjettejaan vuonna 2024.
YouTube tehostaa maailmanlaajuisia pyrkimyksiään estääkseen mainostenesto-ohjelmien käytön alustallaan.
EU:n lainsäätäjät torjuvat viherpesua: "Ei enää hiilineutraaleja banaaneja."