Leijonan metsästyksessä ensimmäinen kaato
”Osallistuttiin 18 kategoriaan ja päädyttiin shortlistalle kahdeksaan sarjaan. Entryjä on tehty pitkälti neljän hengen voimin, yksi pitkä viikko siinä vierähti.”
”Osallistuttiin 18 kategoriaan ja päädyttiin shortlistalle kahdeksaan sarjaan. Entryjä on tehty pitkälti neljän hengen voimin, yksi pitkä viikko siinä vierähti.”
Suomeen on tullut hopealeijona design-kategoriassa. NORD DDB:n toteuttamassa kampanjassa McDonald's Suomen työvaatteita tuunattiin huippumuodiksi, joka on vain työntekijöiden saatavilla.
Mainonnan ja brändien parantamiselle omistautunut Mr. Goodvertising Thomas Kolster sanoo, että tänä vuonna Cannes Lionsissa ei juurikaan näy tämän hetken kuuma puheenaihe eli ilmasto.
Suomalainen lemmikkibrändi Musti ja Mirri juhlistaa Helsingin Pride-viikkoa Tom of Finland -teoksilla.
Health & Wellness -kategorian Grand Prix -voittaja yhdistää taitavasti huumorin ja kuoleman.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan.
McDonald's ja NORD DDB ovat saaneet Cannesissa eilen ja tänään peräti kahdeksan shortlistasijaa kampanjalla McDrip. Helsingin Sanomat ja Miltton sekä Musti ja Mirri ja Erma&Reinikainen ovat molemmat kahdella shortlistalla.
Asiakkaiden vaikeimpia haasteita ratkova PwC avaa Cannesissa markkinoinnin tulevaisuuden näkymiä.
Markkinointialan monimuotoisuutta, oikeudenmukaisuutta ja inkluusiota mitattiin Global DEI Census 2023 -kyselyssä, johon vastasi 13 000 alan työntekijää 91 maasta.