Pakotteet ja pakotteista viestiminen
Pakotteilla on suoria vaikutuksia useisiin Marketing Finlandin jäsenorganisaatioihin, mutta välillisiä vaikutuksia lähes kaikkiin.
Pakotteilla on suoria vaikutuksia useisiin Marketing Finlandin jäsenorganisaatioihin, mutta välillisiä vaikutuksia lähes kaikkiin.
Sankariansa-kirjan kirjoittaja ja paremman mainonnan matkasaarnaaja Thomas Kolster kertoo, miten mainostaja voi muuttaa maailmaa paremmaksi.
Kolme pohjoismaista sanomalehteä, Helsingin Sanomat, Dagens Nyheter ja Politiken alkaa julkaista venäjänkielisiä uutisia.
Kansainvälinen toimistoverkostomme EACA on julkaissut alustan, jonka kautta autetaan ukrainalaisia luovan alan tekijöitä ja länsimaisia yrityksiä kohtaamaan toisensa.
World Federation Advertisers (WFA) suosittaa jäsenistölleen markkinoinnin ja mainonnan keskeyttämistä Venäjällä.
Kyberturvallisuuskeskus ohjeistaa suomalaisia organisaatioita varautumaan häiriöihin ja vahvistamaan digitaalisten palvelujensa suojausta.
"Pohjoismaissa saamme nauttia jo nyt suhteellisen suuresta tasa-arvosta, ja toivon, että seuraava sukupolvi määrittelisi itseään vielä vähemmän sukupuolen kautta.”
"Meillä on presidenttinä ja pääministerinä toiminut nainen, mutta miten laajalle tasa-arvo lopulta ulottuu? Miten eri taustoista tulevat ja aliedustetut naiset osallistetaan yhteiskunnassa?"
Blogi | "Usein kuulee sanottavan, ettei lasikattoja enää ole. Silti yrityselämän huipulla on vain kourallinen naisia, ja jokainen näistä on joutunut tekemään hartiavoimin töitä päästäkseen sinne."