Tuore globaali selvitys kertoo markkinoijien mediainvestointiaikeista ensi vuodelle.
Juuri ilmestynyt Media Budget Flash Survey selvitti laskusuhdanteen vaikutuksia tulevan vuoden mediabudjetteihin. Selvityksessä globaalien brändien vastaajat edustavat 44 miljardin dollarin mainosinvestointeja.
Keskeiset tulokset:
- 74 % vastaajista sanoo, että laskusuhdanne vaikuttaa mediainvestointipäätöksiin
- 29 % aikoo vähentää mediainvestointeja
- 49 % aikoo vähentää panostuksia muuhun kuin digitaaliseen mediaan
- 42 % aikoo sen sijaan lisätä digimedian investointeja
Lataa koko Media Budget Flash Survey –raportti täältä.
Lähde: WFA ja Ebiquity
Lisätietoja: j.mourani@wfanet.org
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.