WFA & Ebiquity: mediabudjetit vuonna 2023 – joka kolmas aikoo vähentää panostuksiaan

Mediabudjetit 2023

Tuore globaali selvitys kertoo markkinoijien mediainvestointiaikeista ensi vuodelle.

Juuri ilmestynyt Media Budget Flash Survey selvitti laskusuhdanteen vaikutuksia tulevan vuoden mediabudjetteihin. Selvityksessä globaalien brändien vastaajat edustavat 44 miljardin dollarin mainosinvestointeja.

Keskeiset tulokset:

  • 74 % vastaajista sanoo, että laskusuhdanne vaikuttaa mediainvestointipäätöksiin
  • 29 % aikoo vähentää mediainvestointeja
  • 49 % aikoo vähentää panostuksia muuhun kuin digitaaliseen mediaan
  • 42 % aikoo sen sijaan lisätä digimedian investointeja

Lataa koko Media Budget Flash Survey –raportti täältä.

Lähde: WFA ja Ebiquity

Lisätietoja: j.mourani@wfanet.org

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

five + fifteen =