Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

tammi 18
#Google #kuluttajat #pandemia #trendit #uusi normaali

Millainen on ”uusi normaali” Google-hakujen perusteella?

Kuinka maailmaa jo pitkään piinannut pandemia on muuttanut taloutta ja yhteiskuntaa?

tammi 14
#menestys #Partioaitta #vastuullisuus #yhteisö

Partioaitta – yhteisön voimalla

Partioaitan markkinointistrategian keskiössä ovat yhteisön rakentaminen ja vastuullisuusteot.

tammi 13
#alaikäiset #EU #GDPR #kohdentaminen #ohjeistus #tietosuoja

Irlanti rajoittaa mainonnan kohdentamista alaikäisille

Irlannin tietosuojaviranomainen on laatinut GDPR-sääntelyyn perustuvan kansallisen ohjeiston alaikäisille suunnatulle mainonnalle.

tammi 10
#2022 #ennuste #luovuus #metaversumi #mittaaminen #sääntely #trendit

WFA: ennusteita vuodelle 2022

WFA:n mukaan alkanut vuosi tarkoittaa markkinoinnille ja viestinnälle mm. tiukentuvaa sääntelyä sekä lisäpanostuksia luovuuteen, kestävään kehitykseen ja tehokkuuden mittaamiseen uusilla teknologioilla.

tammi 7
#diversiteetti #kestävä kehitys #monimuotoisuus #paikallisuus #vastuullisuus

Rekrytoi erilaisuutta, rikastat yrityskulttuuria

Laadukkaita äänentoistolaitteita valmistavan Genelecin yrityskulttuurissa kohtaavat kansainvälisyys ja paikallisuus sulassa sovussa. Henkilöstön diversiteetti on tärkeä osa yrityksen innovaatiotoimintaa.

tammi 5
#asiakaslähtöisyys #asiakasymmärrys #brändi #brändistrategia #kilpailuetu

Brändi kuuluu jokaisen hallituksen ja johtoryhmän pöydälle

Brändi on yrityksen liiketoiminnan sielu ja strateginen ydin, jonka tulee olla jatkuvasti johdon ja hallituksen agendassa.

joulu 21
#AR #immersiivisyys #interaktiivisuus #MR #virtuaalitodellisuus #VR #XR

XR – elä tieto todeksi virtuaalisesti

Lisättyä todellisuutta voi käyttää monipuolisesti esimerkiksi innovatiivisen palvelukonseptin esittelyyn.

joulu 20
#savukkeet #savuttomuus #sähkösavukkeet #sääntely #tupakka

Tupakkayhtiöt joutuvat muuntautumaan – yhtenä ratkaisuna savuttomuus

Suomessa tupakan mainostaminen ja markkinointi on kiellettyä, joten tiedon lisääminen savuttomista vaihtoehdoista on haastavaa.

joulu 17
#2021 #Effie Awards Finland #kampanjat #shortlista

Effie 2021 -finaaliin 24 markkinointityötä

Kisan toiselle tuomarointikierrokselle pääsi yhteensä 24 markkinointityötä, joista seitsemän työtä on ehdolla useammassa kategoriassa.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top