AdProfit 2019: ”Lumo – Oma koti jota ei tarvitse omistaa”
Kampanjan tavoitteena oli luoda Lumo-brändille voimakasta erottautumista muusta vuokramarkkinasta.
Kampanjan tavoitteena oli luoda Lumo-brändille voimakasta erottautumista muusta vuokramarkkinasta.
Mainonnan eettinen neuvosto (MEN) on elinkeinoelämän itsesäätelyelin, jonka tehtävänä on valvoa hyvän tavan mukaisen mainonnan toteuttamista Suomessa.
LIONS Live järjestetään 19.-23. lokakuuta. Kaikille avoimen ja maksuttoman tapahtuman ohjelma on julkistettu.
Kampanjan päätavoitteena oli tuotteen saaminen Alkon vakituiseen valikoimaan ja myymälöiden hyllyille.
WFA:n tuoreessa selvityksessä digimarkkinointi on vajaan 10 %:n lisäyksellä kanavien ainoa nousija.
Jodelin erottaa muista suosituista somekanavista kaksi piirrettä: anonyymius ja paikallisuus. Snapchatin edullisuus mainoskanavana tulee monille yllätyksenä.
"Heille markkinointi on viihdettä, he ovat luovia toisinajattelijoita. Heitä yhdistää aito halu tehdä toisin, rikkoa sääntöjä ja muuttaa markkinaa."
Marketin valikoimaan verrattuna tuplahintainen uutuustuote saavutti vaikeasti tavoitettavan yleisön tarttumalla Curly Girl -ilmiöön.
Tulevaisuuden markkinointijohtajan tulisi olla ekspertti niin monella eri alueella, että se vaatii jo lähes yliluonnollisia kykyjä.