Läsnäolon voima
Blogi | Kun kilometrejä oli hieman vähemmän, eli harhaluulossa, että jatkuva kiire olisi ollut merkki tehokkuudesta ja menestyksestä.
Blogi | Kun kilometrejä oli hieman vähemmän, eli harhaluulossa, että jatkuva kiire olisi ollut merkki tehokkuudesta ja menestyksestä.
Vuoden lääkeinformaatioteko 2021 palkitaan syyskuussa Farmasian Päivien yhteydessä. Osallistu kilpailuun.
Yksitoista johtavaa globaalia elintarvikeyritystä rajoittaa mainontaa alaikäisille HFSS-tuoteryhmissä ja kieltää tiettyjen tuotteiden markkinoinnin alle 13-vuotiaille.
Jatkossa alle 18-vuotiaille kohdistettu mainonta voi perustua vain sukupuoleen, sijaintiin ja ikään.
Blogi | Elokuussa 2021 alkaa hybridityön aikakausi, jossa organisaation menestys luodaan johtamalla kasvokkaisten ja digikohtaamisen tasapainoa.
Blogi | Ihmiset suunnittelevat, tutkivat, luovat insightin, creailevat, vertailevat, tekevät kuluttajatestejä ja fokusryhmiä. Koneellisessa prosessissa kaikki tuo on jo sisällä lopputuotoksessa.
Blogi | Tunteet ovat äärimmäisen monimutkaisia, joustavia järjestelmiä, joiden taustalla ovat biologiamme ja kulttuurimme: mitä olemme oppineet ja mitä ajattelemme.
TBWA\Helsingin Burger King Finlandille tekemä kampanja "Love Conquers All" sai pronssileijonan. Onnittelut voittajille!
Tiistaina Cannesissa palkittiin kahdella kultaleijonalla ja yhdellä pronssileijonalla brasilialainen kampanja "Salla 2032: House of Lapland".