Webinaarisarjat on uusi musta
Blogi | Webinaarit kannattaa tehdä sarjamaisesti ja tunteella. Sarjamaisuus toimii niin podcastissä kuin webinaareissa liimana, joka kerää ympärilleen yhä enemmän seuraajia.
Blogi | Webinaarit kannattaa tehdä sarjamaisesti ja tunteella. Sarjamaisuus toimii niin podcastissä kuin webinaareissa liimana, joka kerää ympärilleen yhä enemmän seuraajia.
Tokion korttelisentot, johdon impact-bonukset, Bento Society – mm. nämä inspiroivat Niklas Liljaa.
Verkostoomme on liittynyt uusia yrityksiä, tervetuloa mukaan!
1990-luvun lopussa mainosmaailma tuntui Maxille väliaskeleelta, josta oli luontevaa jatkaa kansainvälisiin yhtiöihin Amer Sportsille, Fiskarsille ja Koneelle.
Vuosi 2020 oli Suomen McDonald’sille kaikkien aikojen paras. Nousu markkinaykköseksi ei ollut kuitenkaan sattuma.
Insight tuo pöytään syvänäkemyksen ihmisestä ja siitä, miten liiketoiminnalla hänet kohdataan entistä paremmin.
Elämme ajassa, jossa yllätykset, epäjatkuvuudet ja ristiriitaisuudet yleistyvät. Nyt on aika ajatella uudella tavalla.
Elka on kansainvälisessäkin mittakaavassa harvinainen yrityshistorian tutkimusarkisto.
Tuoreen tutkimuksen mukaan liiallinen brändin näkyvyys heikentää kuluttajien brändikokemusta.