Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

huhti 29
#kriisi #maine #mittaaminen #odotustenhallinta #strategia #vaikuttavuus #viestintä

Miksi viestintä ei aina näy? Siksi, ettei sen kuulukaan näkyä, ja silti se vaikuttaa

Blogi | "Viestintä kuuluu organisaation strategian ytimeen. Se ei ole tukitoiminto, eikä ole siis alisteinen organisaation muille toiminnoille."

huhti 27
#hallitus #Kotipizza Group #Marketing Finland #puheenjohtaja #Tommi Tervanen

Tommi Tervasesta Marketing Finlandin hallituksen puheenjohtaja

Varapuheenjohtajat ovat Elli Siltala Valiolta sekä Anna Lehtisalo Villivisiosta.

huhti 27
#Cannes Lions 2021 #shortlista #tuomaristo

Cannes Lions shortlistojen tuomaristot valittu

Clarisse Berggårdh, Pohjoisranta-BCW tuomaroi shortlista-sarjassa PR Lions.

huhti 27
#EACA #järjestö #luovat toimistot #mainostoimisto #VoxComm

VoxComm – toimistojen uusi globaali edunvalvoja

Luovat toimistot saivat uuden globaalin edunvalvojan.

huhti 26
#Makes #markkinointi #MTL #viestintä

MAKES liittyy osaksi Marketing Finlandia

MAKES ry lakkautetaan erillisenä liittona ja sen toiminta siirretään osaksi Marketing Finlandia.

huhti 23
#brand safety #bränditurvallisuus #GARM #vihapuhe #väkivalta #WFA

Työkaluja bränditurvallisuuden lisäämiseksi

GARM julkaisi raportin, jonka avulla seurataan bränditurvallisuuden kehittymistä seitsemällä alustalla, mukaan lukien Facebook, Instagram, Twitter ja YouTube.

huhti 22
#kestävä kehitys #Planet Pledge #SDG #WFA #YK

Planet Pledge – markkinointi osaksi ratkaisua

Markkinoijien viestit voivat omalta osaltaan edistää ja vahvistaa asenteita ja käyttäytymismalleja, joilla voidaan voittaa esteitä kestävän kehityksen tieltä.

huhti 22
#kestävä kehitys #kuluttajat #markkinoiijat #WFA #ympäristö

Markkinointi ja kestävä kehitys – miten haasteet voitetaan?

Raportissa kuvataan markkinoinnin ja kestävän kehityksen välistä suhdetta ja esitellään ratkaisuja haasteisiin.

huhti 21
#2021 #brändit #Global Marketer Week #pandemia #WFA

Global Marketer Week 2021 – vielä ehdit mukaan!

Miten markkinointi voi olla positiivinen voima, kun maailma valmistautuu palaamaan pandemian jälkeiseen aikaan?

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top