Partioaitta – yhteisön voimalla
Partioaitan markkinointistrategian keskiössä ovat yhteisön rakentaminen ja vastuullisuusteot.
Partioaitan markkinointistrategian keskiössä ovat yhteisön rakentaminen ja vastuullisuusteot.
Kisan toiselle tuomarointikierrokselle pääsi yhteensä 24 markkinointityötä, joista seitsemän työtä on ehdolla useammassa kategoriassa.
Helsingin Sanomien ja TBWA\Helsingin yhdessä toteuttama Ilmastofontti-kampanja voitti tänään design-sarjan Grand Prix -palkinnon.
Kahdessa eri sarjassa kultaa saaneen Ilmastofontti-kampanjan lisäksi palkittiin Rent a Finn -kampanja, jonka toteuttivat SEK ja Visit Finland.
Eurobestin shortlistalle valittiin Suomesta TBWA\Helsinki kahdella eri kampanjalla viidessä eri sarjassa, SEK ja S-Ryhmä.
Ranskalaisen Sixième Sonin suomalaiselle kaiutinvalmistajalle tekemä äänibrändäys palkittiin syyskuussa.
Kesäkuun Cannes Lions LIVE -tapahtumassa suomalaisten hienon menestyksen kruunasivat kultainen ja pronssinen leijona.
Marketing Finland järjesti Suomen osakilpailun, jossa varainhankintaan keskittyvä kilpailutyö toteutettiin Sairaalaklovnit ry:lle.
Columbia Roadin laatimassa raportissa tarkastellaan verkkokaupan trendejä ja case-esimerkkejä.