Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Blogit

maalis 31
#digimarkkinointi #koronavirus #ohjelmallinen ostaminen

Coronavirus and the digital advertising ecosystem

Brands already catering to the ‘sofa-surfers’ will most likely not be in too much trouble and might even see an increase in sales. Brands that are traditionally offline will likely innovate new online products in an effort to adapt to this new way of living.

maalis 27
#Kai Virtanen #koronavirus #poikkeamatilanne #rutiinit #strategia

Kuinka poikkeamatilanteet muotoilevat rutiineja 2020-luvulla?

Menestyvä yritys ymmärtää poikkeamatilanteissa ihmisen muuttuvaa käyttäytymistä, yksilönä ja ryhmässä. Ihmisten rutiinien rakentamisen menetelmät perustuvat alitajuisien käyttäytymismallien ohjaamiseen.

maalis 13
#brändi #kuva #kuvallinen viestintä #tarina #tunne #Ville Juurikkala

Kuvallinen viestintä – tunteita vai informaatiota?

Valokuvaaja Ville Juurikkala kertoi Marketing Finlandin koulutuksessa joulukuussa, millaiset kuvat herättävät katsojissa kiinnostuksen, miten niitä tehdään ja kuinka ne toimivat osana brändin identiteettiä.

maalis 10
#cookies #evästeet #evästeettömyys #Google #Hermanni Nurila

Evästeetön maailma?

Google julkisti tammikuun 14.1.2020 blogipostauksessaan,…

helmi 25
#Atte Mellanen #johtaminen #Karoliina Mellanen #millenniaalit

Miten millenniaaleja tulisi johtaa?

Vaikeasti johdettava, itsekeskeinen, laiska, keskittymiskyvytön…

helmi 21
#data #insight #luovuus #pääkirjoitus #Riikka-Maria Lemminki

Insightilla ja luovuudella vangitset yleisösi huomion

Teknologian ja digitaalisen maailman sekamelskassa…

helmi 17
#3. osapuolen eväste #3rd party cookies #digimarkkinointi #evästeet #Facebook #Google #tulevaisuus

Rethinking digital advertising – consequence and action in a post cookie world

The cookie is dead ­–…

joulu 17
#rohkeus #Sanna Laakkio

Rakkaudella rohkea

Neuvomme usein lapsiamme olemaan rohkeita,…

joulu 9
#Linda Neiglick #osaaminen #urakehitys

Hei markkinoija, osaamisesi vanhenee – mitä ajattelit tehdä asialle?

Tutkimusten mukaan opittujen taitojen arvo puolittuu 5-6 vuodessa. Tekniset taidot…

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • …
  • 34
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top