Maailma vuonna 2021: avoin WFA-webinaari 6.10.
Talousmedia The Economistin toimittaja Tom Standage kertoo webinaarissa ennakkotietoja marraskuussa ilmestyvästä The World in 2021 -raportista.
Talousmedia The Economistin toimittaja Tom Standage kertoo webinaarissa ennakkotietoja marraskuussa ilmestyvästä The World in 2021 -raportista.
Kilpailun shortlistatut ja voittajakampanjat saavat sekä kansallista että kansainvälistä näkyvyyttä.
Oppaassa on vinkkejä eri kohderyhmissä toimivien kampanjoiden luomiseen ja yleisöjen kasvattamiseen.
Eniten laskivat matkailun ja liikenteen, moottoriajoneuvojen, elintarvikkeiden sekä lääkkeiden mainonta.
Tavoitteena on saada aikaan yhtenäiset määrittelyt sisällöille vielä kuluvan syksyn aikana, ja vuonna 2021 voitaisiin aloittaa sisältöjen säännöllinen tarkastus.
Vuoden 2019 Keltanokka-kampanjassa keskityttiin paitsi liikenteessä opettelevien koululaisten esiintuontiin myös Ifin omistajuuden vahvistamiseen.
Esitysluonnoksessa ehdotetut säännökset rajoittaisivat Yleisradion mahdollisuutta julkaista tekstimuotoisia sisältöjä osana julkisen palvelun tehtävää.
Onnistunut some on kolmen kauppa: strategista suunnittelua, viestintää somessa ja jatkuvaa kehittämistä tuloksista oppien.
WFA järjestää tiistaina 15.9. jäsenilleen ja jäsenjärjestöilleen keskustelutilaisuuden, joka on avoin Marketing Finlandin jäsenyrityksille.