Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

syys 29
#The Economist #The World in 2021 #webinaari #WFA

Maailma vuonna 2021: avoin WFA-webinaari 6.10.

Talousmedia The Economistin toimittaja Tom Standage kertoo webinaarissa ennakkotietoja marraskuussa ilmestyvästä The World in 2021 -raportista.

syys 29
#Effie Finland #kampanja #kilpailu #MTL

Effie Awards Finland – ilmoittautuminen lokakuun aikana

Kilpailun shortlistatut ja voittajakampanjat saavat sekä kansallista että  kansainvälistä näkyvyyttä.

syys 29
#lomakausi #ohjelmallinen ostaminen #opas #verkkokauppa

Opas lomasesongin digimarkkinointiin

Oppaassa on vinkkejä eri kohderyhmissä toimivien kampanjoiden luomiseen ja yleisöjen kasvattamiseen.

syys 29
#elokuu 2020 #Kantar TNS #mediamainonnan määrä

Mainonnan määrässä 15 %:n pudotus elokuussa

Eniten laskivat matkailun ja liikenteen, moottoriajoneuvojen, elintarvikkeiden sekä lääkkeiden mainonta. 

syys 28
#brand safety #Facebook #GARM #Google #haitallinen sisältö #WFA

Verkkojätit sitoutuvat haitallisten sisältöjen poistamiseen

Tavoitteena on saada aikaan yhtenäiset määrittelyt sisällöille vielä kuluvan syksyn aikana, ja vuonna 2021 voitaisiin aloittaa sisältöjen säännöllinen tarkastus.

syys 25
#2019 #AdProfit-kilpailu #If Vahinkovakuutus #non-profit

AdProfit 2019: If Keltanokat

Vuoden 2019 Keltanokka-kampanjassa keskityttiin paitsi liikenteessä opettelevien koululaisten esiintuontiin myös Ifin omistajuuden vahvistamiseen.

syys 15
#julkinen palvelu #lausunto #Medialiitto #Yleisradio

Marketing Finlandin lausunto koskien Yleisradion sisältöjä

Esitysluonnoksessa ehdotetut säännökset rajoittaisivat Yleisradion mahdollisuutta julkaista tekstimuotoisia sisältöjä osana julkisen palvelun tehtävää.

syys 11
#Pitritta Seppälä #some #sosliaalinen media #strategia

Sosiaalisen median strategiset suunnitelmat ja niiden merkitys

Onnistunut some on kolmen kauppa: strategista suunnittelua, viestintää somessa ja jatkuvaa kehittämistä tuloksista oppien.

syys 10
#digivero #Google #WFA

Google aikoo nostaa mainoshintojaan vastauksena digiveroon

WFA järjestää tiistaina 15.9. jäsenilleen ja jäsenjärjestöilleen keskustelutilaisuuden, joka on avoin Marketing Finlandin jäsenyrityksille.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • …
  • 140
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top